Ahad, Jun 21

Hari untuk semua 2





3 dalam satu hari ni. Sambut besday mem besar dan anak sulung, sekali ngan sambut hari bapak. Menu hari ni bihun sup, soto ayam, kuih-muih, puding dan tak ketinggalan kek yang sengaja ditempah untuk meraikan bebudak yg datang. Layan gambar je la...lotih!!!




14 ulasan:

Tirana berkata...

Wow meriahnya majlis 3 dalam 1..Ramai yang datang nampaknya dan menu pun sedap...Tiba2 aje perut ni rasa lapar..

Yunus Badawi berkata...

Selamat Harijadi kpd mem ko dan Ina. Semoga panjang umur dan diberkati Allah sentiasa.

Kalau aku datang semalam, mau tak cukup makanan yg ko sediakan tu hehehe

- jinggo - berkata...

dalam banyak meno tu mesti tak ada Roti Canai + Kari Kambing....
he....
selamat untuk semua....

DUN Behrang 2020 berkata...

Ok le tu 3 in 1...yg penting majlis jalan...dapat REBET tak?

ujie berkata...

3 SEKALI EK.OK LA TU..JIMAT HE3

lillies berkata...

Salam...
meriahnye makanan..rugi dak ni xde kat atas gunung tu...kalau x, kompom clear...hehehe...

LotsOfLove-Pearls berkata...

waduh..
waduh bro..

meriah sungguh...

selamat hari bapa dan yang sewaktu dengannya ok...

LotsOfLove-Pearls berkata...

oh ya...
nnt dtg blog LOL k..
ada award utk bro..
hehe...
sila jangan lupa tau..

Rozita berkata...

amvoiii meriahnya majlis

Marzalina berkata...

meriahnyaaa...selamat hari lahir ya..dan selamat hari bapa...=)

xiiinam berkata...

Selamat Hari Mu......

ONE ZABA berkata...

Tirana...>> jemput jiran-jiran terdekat je tu. makan ramai-ramai ni semuanya sedap.

YB...>>kalau Yb dtg masih ada lagi benda yg boleh dimasak.

Jinggo...>> datang lagi sekali nanti kita belasah roti canai kari kambing.

Dun...ujie...>>jimatttt!!!!!

lillies...>>yg ini pun clear jugak. puas hati tuan rumah.

LOL...>>terima kasihhh. nanti dtg ambik.

intan...cklah...>>tq , selamat semua hari!!!

Yanmie berkata...

salam OneZ

wah meriahnya..syiok lak tgk..best klu berkumpul ramai2 mcm nie..yan mmg suka..

kirana berkata...

Nape tak jemput haku pong???