Sabtu, Jun 13

Cuti-cuti 1


Cuti.... balik ke kampung mem besar.

Pegi lawat kolam ikan keli yang diusahakan adik mem besar. Harap apa yang diusahakan membuahkan hasil.

9 ulasan:

lillies berkata...

salam...
maafla dah lama x menjenguk...hehehe..

Wah...sedap tu kalau dapat mkn ikan keli bakar dengan keli masak sambal....
ibu mertua lalu pun x prasan...!! hehehe...

Yunus Badawi berkata...

wah besar2 nya ikan keli tu. Keli afrika ke?

Shifu67 berkata...

wahh... kolam ikan keli... dah berbuah2 hasilnye tuu.... kalau bela kat CH agak2nye hidup tak keli ni

sonata anak kancil berkata...

cewah....coti2 ye....bukan main seronok budak2 kecik tu...
mem lagi la seronok kan - balik kampung dia! Bukan se ronok aje - beronok2 (banyak) kata Johan dengan Nabil...he3x

arryani berkata...

Kat mana tu One?

Aku rasa kat kemaman kot. Sebab ari tu aku nmpk persis mcm ko kat situ tengah dok bedal sata. Bukan main eksen lagi. Mntang2 mem ada...Tak toleh kiri kanan lngsung!! ahaks..

Tirana berkata...

Alamak ikan keli..sedap ni kalau bakar then makan cicah air asam..mak mertua lalu kat depan pun tak sedar..hehehe

ONE ZABA berkata...

lillies...>>memang tak perasan mak mertua lalu sebab lillies tu mana ada mak mentua lagi.

YB...>> keli jerantut je. yg besar tu buat induk je.

Shifu...>>kat sini idup la wei keli tu... kat empangan hidro tu.tapi tak banyak la.

sonata...>>bukan saja beronok2 sonata malah bermengada-ngada lagi. bapak dia depana mata la katakan.

Yan...>> kat jerantut la. belum ke kemanang lagi tu. ko ni asyik fitnah aku je.

Tirana...>>bakar pastu masak lemak rebung..fuhhh. sapa lalu pun buat tak nampak je dah.

azlina berkata...

salam one z..
sronoknya berholiday....semuanya nmpak happy je..

ujie berkata...

ee...ujie x suka ikan keli tu...he3