Ahad, Jun 14

Cuti-cuti 2


Dari kampung mem besar kami ke Pantai Balok ,Kuantan.
Bawak anak-anak mandi laut.
Satu-satunya aktiviti yang tak boleh dibuat kat atas gunung tu.
Lama dah bebudak tu nak mandi laut.


Bukan mandi sangat pun. Saja nak berendam je.
Takat tu je beraninya pun.

Dah berendam tu, payah la pulak nak naik. Jenuh pujuk.

13 ulasan:

arryani berkata...

Wah, aku suka tgk gmbo akak la...Sweet tul akak tu...Ko jumpa dia kt mana One.?? Jom r singkap sikit stori mory tu...ngeh3X

sonata anak kancil berkata...

saja nak tolong jawab pada Arryani...nak tahu dia jumpa mem kat mana?

kat pantai ni lah...sebab tu dia berposing sakan - teringat kisah lama la tu!!! tak gitu One? aku rasa betul la tu...tengoklah gambar dia orang tu.....cehceh...tengok tu tangan dia bukan main kuit lagi tangan mem dia....

ONE ZABA berkata...

pandai la ko tu sonata. aku jumpa kat atas gunung ni la.

Yunus Badawi berkata...

Tak kiralah jumpa kat gunung atau di pantai, yg penting ko orang bahagia.

Aku risau nak bawak anak2 mandi laut. Takut tak terkawal. Silap2 dibawa ombak. Jadi aku lebih konfiden mandi kat kolam renang aje hehehe

eRiNsZ berkata...

wahh.. bapak budak tak brendam ker? byak plampong spare tue...

ONE ZABA berkata...

YB...>>betul tu. anak -anak aku tu kalau dapat mandi laut ngan kolam renang lagi la syioknya. mau siang malam berendam.

erin...>> heppp!!! ko tak ambik insuran molot ya.

lillies berkata...

salam..
wah...beshnye mandi lawot...meh r manddi manda kat penang ni lak...leh dak ni join skali...x kan nak g mandi sengsorang...x beshla...ade bebudak mcm anak abg One besh la....

sape kate xde mak mertua? bakal mak mertuala...hehehe...

ku tak sempurna berkata...

ingatkan ada la aksi2 ko berkuak lentang...
hik hik hik.. ni mesti tak reti... takut ombak eh??

~Insan Biasa~ berkata...

Laut.....besh...besh....minggu dua cuti...2x den pi ngadap laut,hirup udara nyaman dengan luas saujana pandangan....

Tirana berkata...

Suka tengok yang pakai baju kuning dan tudung putih tu...macam pinang dibelah dua..hehehe

ONE ZABA berkata...

lillies...>> panjang umur ada rezeki, kami sampai la nanti.

kts...>>memang tak reti pun. bukan senang nak dpt berendam gitu. atas gunung ni bukan ada semua tu.

anis...>>mesti duk termenung ngadap laut tu.

Tirana...>>bagai pinang yang dikunyah-kunyah.

ujie berkata...

org gunung kalau jumpa air laut happy sakan la ek he3

me berkata...

aku rasa mcm nk komen... tp, err... tk jd le.