Isnin, Jun 29

Cis , sapa kentut ni!!!

Rahsia Kentut..

1. Orang TIDAK JUJUR
Orang yang kalau terkentut akan menyalahkan orang lain.

2. Orang BINGUNG
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Orang BERWAWASAN
Orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.

4. Orang SENGSARA
Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang MISTERIUS
Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

6. Orang GUGUP
Orang yang tiba-tiba terkentut bila di sergah.

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI
Orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang

8. Orang SADIS
Orang yang kentut di dalam selimut ketika di ranjang terus dikibaskan baunya.

9. Orang PEMALU
Orang yang kentut tidak bunyi tapi gusar orang terbau kentutnya.

10. Orang yang STRATEGIK
Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.


11. Orang BODOH
Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti angin kentutnya yang sudah keluar.

12. Orang PELIK
Orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila di suruh

13. Orang SOMBONG
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.

14. Orang RAMAH
Orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.

15. Orang yang tidak senang BERGAUL
Orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman-teman.

16. Orang AKUATIK
Orang kalau gemar kentut di dalam air

17. Orang ATLETIK
Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

18. Orang JUJUR
Orang yang mengaku kalau terkentut

19. Orang PINTAR
Orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut orang lain seperti bau telur atau buah durian.

20. Orang KELAKAR
Orang yang bila ketawa sambil kentut

21. Orang yang ROMANTIK
Orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating

22. Orang yang TIDAK SIHAT
Orang yang bila batuk dia akan terkentut

23. Orang yang PANAS BARAN
Orang yang mudah marah bila terbau kentut walaupun kentutnya sendiri

24. Orang yang PELUPA
Orang yang tertanya-tanya bila terbau kentut padahal dia sendiri yang kentut

25. Orang yang PEMURAH
Boleh kentut bila-bila masa apabila diminta

26. Orang yang PERAHSIA

Terkentut dan ada hadiah iringan...pretttt...kemutt!!!

Balik rumah kena tuka seluar kecik tu.


Aku pasti semua orang ada terlibat dengan ciri-ciri di atas.

Korang kategori mana...ahakkkk!!!!

Ada sesapa berani ngaku kena yg nombor 26 tu ke????

32 ulasan:

zamspotte berkata...

LOL... banyak yang cam berkait-kaitan... hahaha (merah muker den tahan golak ni)...

Salam singgah... Nak linkkan blog tuan bley??

nueeunlimited berkata...

Tttoooottt... Almk terkentot plak. busuk la blog cik one nih. Wakakakah...

hazlin berkata...

agak-agak orang yang jadi pemilik blog ni kentut kategori mana ek?

ONE ZABA berkata...

zam...>> maksih la sudi dtg...moh kita berkengkawan

nueeunlimited...>> musim durian ni...kentut bau derian jugak la.

hazlin... >> biarlah rahsia.

Tirana berkata...

hehehe...dengan kentut pun boleh baca personaliti seseorang ye...hebatttt...

Rozita berkata...

kelakarlah~ one Z, kamu kategori mana ek?

- jinggo - berkata...

ini paling lawat dari cgu one..
saya nak kongsikan.
....
saya menulis : dan ketawa + tersenyum.

dah hilang idea.....

arryani berkata...

aku ketawa...

sambil baling2 bantal kat seluruh arah..

sambil ketawa lagi...

dan ketawa...

~Insan Biasa~ berkata...

wakakakkaka....hehehhee....hahahaha
tak senunuh itu 26...

Marzalina berkata...

Kentut la pulak pakcik ni hehehe
lawakkkk gilaa lah!

julietchun berkata...

deria bauku menghidu sesuatu bau yg kurang menyenangkan di blog ini,adakah kamu telah melepaskannya secara diam2?

kuIna LadyInRed berkata...

busuk apa wangi2 nie ha....


yg no.26 tu prnh terjd... ms keracunan makanan... wakaka...

intan shaheera@ieyra berkata...

kentut yang bunyi paling best tergolong dalam orang yang macam mana ek???????
orang tu bila dia kentut mmg ficing xkan lari punya....ada aura cam mawi..

ONE ZABA berkata...

Tirana...>> boleh bukak akademi kentut ni.

Rozita...>>tak leh la nak bagitau. tapi memang sadis la bab kentut ni.

jinggo...>> cuba kentut dulu...mesti idea mari punya.

yan...>> mesti ko terkentut-kentut masa baling bantal tu.

anis...>> tak senunuh atau pernah jadi kat anis tu!!!nak pulak asyik makan lauk tempoyak je tu.

Intan...>> ha, pakcik!!! terkentut no 26 aku dibuatnya.

juliet...>>aaikk, aku pulak. cuba chek tapak kaki ko tu. terpijak taik kucing tak??

kuina...>>mesti cair je tu...leleh kat kaki!!!!

eiyra...>>kalau kontrol, mesti picicng tak lari punya. siap mendayu-dayu lagi.

Chekgu BaniHassim berkata...

aku kentot time nak poo-poo je...
jarang kentut sblm tu...
huhu

su berkata...

patut ler bau kentut dr td! kih3!

arryani berkata...

asik nak tergelak jek aku baca benda alah nih..cepat la wat N3 lain..dah tak tahan ketawa nih!!

Mama Danish berkata...

sape lg yg kentutnye..kompem tuan umah ny kentutnye..kahkahkah...

erm nk pk jap sy nye yg no bape ek??hehe

ku tak sempurna berkata...

hahahahaha...

hahahahaha..

aku gelak.. tapi tak terkentut, ok..

tuan rumah no berapa?? :P

ku tak sempurna berkata...

tumpang tanya,

kat bukit nun sekarang camane cuacanya?? hujan tak??

harap dptlah jawab soalan ku ini...

terima kasih... :D

ONE ZABA berkata...

CBH...>> kentut org kedekut tu. sendiri je yg dpt baunya.

su...>> aiikk,sapa yg kentut tu sebenarnya!!!!

yan...>> selagi tak habis kentut aku ni....selagi tu la aku buat n3 baru.

mama danish...>>jgn malu-malu... ngaku je la yg no. 26 tu!!!


kts...>>aku!!! kalau gi camping...selalu kena yg no. 26 tu. sudahnya habis stok sua kecik aku.

dah seminggu atas ni hujan saja la, kts. petang je mula la hujan. bawak ke malam. tapi pagi sampai tengah hari, ok je.

ONE ZABA berkata...

kts...>> ko nak naik sini ke??? kalau takat ko tu... aku sanggup je payungkan ko tu siang malam...hehhh...hehhhh!!!!

ku tak sempurna berkata...

hehehehe...
terima kasih payung ko tu.. payung emas ke??
opocot!!

ujan eh... errrmmmmm... ok la kot.. jumpa di sana ya ... :D

tice LIN berkata...

banyak gak kategori org yang kentut ni ek... huhuhu... bleh jadi bahan nie...

DaliaLiyana berkata...

MALU la nak bgtau..hehhee...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

salam singgah...

ha yg no 26 tu selalu org laki jer cm tu

ngeh3...

noorlara berkata...

bab kentut ni lelaki le yg jaguh, kami kaum pompuan jarang kentut kalau adepun sopan dan sukar dikesan, pandai simpan pe hahahaha

arryani berkata...

Wakakak,

aku rasa dah abis angin org yg baca blog ko nih!!

Entah nape, aku asik nak baca jek...!!!

Tapi, samaada aku terkentut ke tak? Usah ditanya K....

xiiinam berkata...

...kentut juga satu nikmat...



Cuba kalau kebolehan kentut kena tarik balik.....
Mahu naik baran weh...he..he....

ONE ZABA berkata...

kts...>> call la nanti....boleh belanja stoberi.

tice lin...>> bukan saja boleh jadi bahan. jadi bahan gaduh pun boleh gak!!!

Dalia...>>elok la tu.. jgn main lepas je angin tu. slmt dtg dalia. makasih sudi singgah.

Gadis kampung...>>heppp!!! org pompuan pun ada jugak rasanya kena yg 26 tu. welcome gadis kampung.

noorlara...>>kentut yg tersembunyi yg bahye tu. tetiba ada bau je...busuk yak amat lak tu.

yan...>> aku tau, ko tu asal kentut je dtg sini. nak tengok kentut jenis apa yg ko lepaskan tadi. ada bau la...

cklah...>>tul tu. memang nikmat dpt kentut ni. nak pulak pepagi baru bangun tido. dapat kentut yg rasa ringan badan dibuatnya.
err... ko kentut kat rumah aku ni ke cklah... bau semacam je ni. macam bau tempe je ni....

Luth Textile berkata...

lawak btol .. hahaha

ONE ZABA berkata...

luth...>> jgn sampai terkentut pulak.