Selasa, Mei 19

Tua yang bijaksana


Semakin tua semakin bijaksana
Jadilah seperti cili. Semakin tua,semakin pedas.

Sapa ngaku dirinya semakin tua...angkat tangan kanan.
Sapa ngaku dirinya bijaksana...angkat tangan kiri.

p/s.... jangan tonyoh-tonyoh mata korang.
tak perlu juga betulkan cermin mata.
terima lah hakikat korang dah semakin tua.
makan keret pun dah tak guna ni.

24 ulasan:

kuIna LadyInRed berkata...

sy pun dah tua... dah senja..

ujie berkata...

ujie muda lagi he3

julietchun berkata...

tapi skang ni cili dah tak berapa pedas.

- jinggo - berkata...

sakit mata ke..
atau dah tua........
bebinor biji mata...he......

Heng Behrang berkata...

yesssss...gambar ni berjaya mmbuatkan aku fenin daaaa!

arryani berkata...

One,

ko betul2 menyiksa pandangan aku kini!!

INTAN berkata...

daku masih rumaja....tp rumaja purba..hehehe


gambo tu memeningkan...kuwar bulan dan bintang

Chekgu BaniHassim berkata...

one...
tak baikla ckp org lain dah tua...
ko pun akan tua gak...
ke dah tua...huhu

~Insan Biasa~ berkata...

ya tuhan...poning den...

Yunus Badawi berkata...

takkan tengok satu gambar yg peningkan kepala tu terus jadi tua?

ku tak sempurna berkata...

errr...

ai baru 17 tahun, ok...

LotsOfLove-Pearls berkata...

tak nak ngaku dah tua..
hehehe...
im not drunk oso..
hahaha...

sonata anak kancil berkata...

kalau malam ni aku kena pegi klinik - ko yang buat aku fening & sakit mata. wal hal aku belum tua lagi!

xiiinam berkata...

...err...
ckLah tengok elooook je gambar ni...


.....belum tua....he..he..he..
veteran je...

kayteeze berkata...

Errr.....rasa pening pulak... !!

Memang dah tua pun..

ONE ZABA berkata...

kuina...>>> ok lagi tu. kekadang walaupun senja, mentari masih bersinar.

ujie...>>> muda apa lak tu. dah nak jadi omak tu.

julietchun...>>>udah ko makan yg tak pedas...memang la tak pedas. cuba kunyah cili padi tengok.

jinggo...>>>bukan tua...dan bukan juga muda.

Heng Behrang...>>> selamat dtg...terima kasih kerana sudi singgah.

arryani...>>> memang pong. biar ko selak tudung tu buat kesat mata.

Intan...>> tahik bintang nampak tak???

CBH...>>> aku...muda lagi kalau dibandingkan dgn Pak Lah.

Anis...>>>meh aku sapu minyak cap kapak bagi hilangkan penin.

YB...>>>tua la tu....mata dah tak stabil

kts...>>>tahun bila umur 17 tu.

LOL...>>>ko memang...semua tak ngaku.

sonata...>>> cermin mata sonata tu tak cukup power la. kena tambah lagi selapis.

cklah...>>>udah ko tengok sambil pejam mata...memang la ok je.

kayteeze...>>>ngaku tak pa la. jgn jadi macam cklah tu...konon...

joegrimjow berkata...

xmo ngakuuu
lalala~

noorlara berkata...

biar tua pada usia tapi muda dan matang pada pemikiran dan perlakuan, tak gitu onezaba!

me berkata...

blh tk klu aku angkat 2 tgn dn kaki skali... huhu!

Dr.Araz berkata...

hoi bepinou mata aku....

ONE ZABA berkata...

joegrimjow...>>> camana nak sebut nama ko ni ya. tq la sudi jenguk rumah aku ni.

noorlara...>>>kalau boleh aku nak jadi baby sokmo.sokmo org cium..hehh..hehhh

dr.araz...>>>dah dapat tuka sok ilang la berpinou tu.jgn org rumah tak dapat tuka udah la. garu dinding la kau nanti.

Pujangga Asmara berkata...

Saya Rasa Macam Muda Lagi Jer Nih Bang.. Hahahah.. Biasalah, Tua Muda Adalah Hakikat Hidup Di Dunia..

ONE ZABA berkata...

me...>>>boleh....jgn angkat kain udah la.

PA...>>>masih muda...jgn risau...akan tiba hari juganya nanti.

kirana berkata...

Kirana lom tua walau pong Kirana nampak gambor nih semacam jer! Kirana mabuk je, mabuk ubat selsema nih! Tengah selsema tapi bukan selsema tuuuutttt...