Isnin, Mei 18

Tag Intan@Marzalina

Tag kali ni datangnya daripada

Intan@Marzalina The Secret of My Heart 2 Share With.....

1. Nama timangan family :
one

2. Anda seorang yang ....

keseorangan pabila berseorangan....ramai pabila duk ramai-ramai.

3. Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa :
seluruh kaum keluarga aku la....siapalah aku ni tanpa mereka.

4. Lagu kesukaan sekarang :

Mari Mengundi ... kalau tak salah aku la tajuknya.

Guru Malaysia...nyanyi sorang-sorang dalam bilik

...uuhuuu...aku tak ada sekolahhhh!!!


5. Warna kegemaran :
oren....kaler sua aku yang orang tak nampak la....hehhh...hehhh!!!!
.
6. Benda pa.ling wajib dalam handbag :
bila masa pulak aku ni pakai handbag...

dompet pun kekadang tak bawak.

7. Kali terakhir nangis :

kelmarin....anak aku tercocok mata aku ni ha.

8. Tag ramai2 rakan anda :
tunggu dulu la...tunggu negeriku Perak dapat MB yang betui dulu.

1 ulasan:

Marzalina berkata...

hehe..thanks ye sudi jawab tag tu.