Ahad, Mei 10

Selamat Hari Ibu

Mothers Day Comments

Selamat Hari Ibu buat ibu kepada anak-anakku.
Terima kasih atas segala pengorbanan dan kasih sayang yang dicurahkan.



I Love You Comments

18 ulasan:

- jinggo - berkata...

romantiknya
ayah dan ibu dan anak2....
selamat hari ibu..
kerana tanpa ibu siapalah kita
kerana tanpa ibu siapalah anak2 kita......

Chekgu BaniHassim berkata...

adegan kiss2 manje takde ke one...
ke malu nk tunjuk???
hehe...

ape2 pon, selamat menjaga ibu kpd anak2 ko tu yea...
semoga isteri ko terus sedia berkhidmat setulusnya dan tumpahkan kasih selautan banyaknye...

INTAN berkata...

selamat ari ibu utk beliau..

nueeunlimited berkata...

wah romantik gitu..suap2 lagi cam pengantin.hihi..
neway..slmt ari ibu tok beliau yg cik one sayangi...

Yunus Badawi berkata...

Anak2 makan sendiri sampai tang ibu kpd anak2 siap suap lagi.
Selamat Hari Ibu. Takde sambutan ke malam ni? Kat gunung sejuk best. Kat sini dah lama tak hujan - panas siang malam.

sonata anak kancil berkata...

Tahniah le...hai adegan berulang kembali.... suap2 gitew...dulu pulut kuning - sekarang kek...sama la tu...

Makluman kekawan - OneZ ni memang romatik orangnya!!!sama ngam ngan kak Orkid...( betul kan OneZ? )

Selamat Hari Ibu - untuk Orkid seorang ibu romantis kepada anak2 OneZ....

.: mama cute :. berkata...

good for you and yr wife is very lucky to have u as her husband. as for me.. he not only didn't get me anything, he totally forget to wish me happy mother's day.

hmm.. i'm nothing to him eh.. what a bad day for me. i really hate this kind of day since he remembers nothing about the special event.. whereby during the father's day we will do so many things for him..

well.. nobody is perfect eh.. i have to accept that he is the person who forgets everything special in his life.. i think if i die first, he probably forget the day i die.. huhu..

anyway, happy mother's day to yr wifey, may u have a wonderful life ahead. insyaAllah..

sorry for grumbling in here.. i'm so pissed off rite now..
huhu

Luth Textile berkata...

ehem, selamat panjang umur untuk cik ibu dan bapak.. hahaha

ONE ZABA berkata...

jinggo...>>> siapalah kita tanpa semua yang ada di dunia ini.semuanya saling memerlukan.

CBH...>>>ada...tiap hari kami kiss mengekiss.bila pulak CBH nak mengujudkan ibu kepada anak-anak sendiri. rugi woo kawen lambat-lambat ni.

intan...>>> makasih. slmat hari ibu juga buat intan. moga jadi ibu yang dirahmati.

nuee...>>> itu lah salah satu nikmatnya berpasangan ni. baik ko cepat-cepat kawen.

YB...>>> malam jumaat adalah sunat. malam-malam lain adalah wajib..hehhh...heeehhh.

Sonata...>>>alahai, malunya kau ko cakap gitu. romantik kah aku ni!!!!

mama cute...>>> err....errr... alright ... ok...tq. happy mother's day 2 u. hepi everiday!!!!

Luth...>>> ini satu lagi.... kawen la cepat-cepat.

arryani berkata...

clap..clap.clap....clap...clap...clap...clap...clap...clap...dari tadi aku dok tepuk tangan tengok ko suap org umah ko!!

clap lagik....clap lagik...clap lagik....

noorlara berkata...

wah wah wah bertuahnye isteri onez, cenggitule menghargai jasa isteri yg menjadi ibu kpd anak-anak barulah umahtangga yg tak bertangga bertambah bahagia dan bermakna dan jadi contoh terbaik kpd anak-anak kita

kuIna LadyInRed berkata...

ada lg tak kek tu..


nak minta suapkan gak... tp anak2 ko la...


selamat hari ibu utk mereka sbb mereka bakal ibu.

denaihati berkata...

best tu..semuga terus berbahagia

ONE ZABA berkata...

arryani...>> letih clappp...ko hentak kaki pulak tau.

noorlara...>> nak tunggu umahtangga jadi umahlif lak.

kuina...>>ada...tapi kek kismis la.

denaihati...>>moga anda juga berbahagia dgn kehidupan ini

eriey berkata...

kuarga bahagia...

en_me berkata...

kasih ibu membawa kesyurga,
kasih bapa takdok tolok bandingyerrr.. salammms

LotsOfLove-Pearls berkata...

Bahagianya Mama..

Selamat Hari Ibu..

kakchik berkata...

waduh-waduh... kok meriah sekali dan ehem cukup romantik gitu... bahagia melihatnya tapi rasanya lagi bahagia orang yang mengalaminya, hehehe