Jumaat, Mei 15

Selamat Hari Guru
















Selamat Hari Guru buat semua rakyat Malaysia.
Semua orang adalah guru kepada dirinya sendiri dan juga kepada orang lain.




Kad ucapan daripada Yanmie


Daripada Puteri Ezza


Daripada Kakchik

Daripada Mommy Otai & Ela

Daripada Lillies

Daripada Sonata
Daripada UMMIE ERIEY

22 ulasan:

soca berkata...

slmt hari guru...

ku tak sempurna berkata...

klu semua guru kepada diri sendiri, maknanya semua kena sambut hari guru ni..

selamat hari guru semua!!

DUN Behrang 2020 berkata...

Slmt Hari Guru...tentu meriah dapat hadiah byk2...

INTAN berkata...

selamat ari guru...!!

arryani berkata...

Aku nak sambut ari guru gak mcm KTS!!!

Slamat hari guru One..Ikhlas dari lubuk Qalbu nih!!hahah. Terima kasih mendidik anak-anak bangsa tanpa jemu..

"Hormat!....Hormat ke hadapannnnnn Hormat!!..

"kami guru Malaysia...
Berikrar dan berjanji...
.......................
..........(entah apa yg aku merepek nih?)

kuIna LadyInRed berkata...

wlalupun sy bukan bertitle guru sy adalah guru kpd anak2 sy.

sy sambut hr guru gak dgn belikn adiah...

aci la tu...

hazlin berkata...

selamat hari guru.... guru berjasa menerangi hidup orang lain... tp tidak membakar diri sia-sia..

Yunus Badawi berkata...

Banyak dah sy dpt ucapan selamat hari guru tahun ni.
Terima kasih menjadi org yg terkini mengucapkan kpd aku.
Aku tunggu kalau2 ada hadiah tahun ni hehehe

intan shaheera@ieyra berkata...

slamat hari guru.....

Mama Danish berkata...

Selamat Ari Guru...Mase sekolah2 dulu suke bg adiah kt cekgu tp skrg student jarang sgt dh nk bg adiah..huhu sedey arr

tice LIN berkata...

SELAMAT HARI GURU...

kakchik berkata...

Assalamualaikum one Z, SELAMAT HARI GURU!

nueeunlimited berkata...

salam..hepy teachers day..guru,dulu,kini & selamanyer...

Puteri Ezza berkata...

Salam Encik/Sifu One...

Apa khabar? Selamat Hari Guru juga buat Encik One dan rakan-rakan ya. Semoga kita akan terus mendidik dengan penuh cemerlang, dan semoga Allah memberkati usaha kita selama ini.

ummi humaira berkata...

SELAMAT HARI GURU,semoga menjadi guru yg dedikasi n disayangi....terima kasih cikgu

noorlara berkata...

Selamat Hari Guru Onezaba
semoga bertambah cemerlang dihari hari mendatang

su berkata...

Slmt Hari Guru jugak Cikgu one!

(wpun da x ngajar cikgu ttp cikgu kan!hehe)

Dr.Araz berkata...

Wa..wa.... selamat ari guru... tahun ni tak dapat hadiah.. sekolah baru.... budak takut ngan aku...
waa...wa....

sonata anak kancil berkata...

Pergi sekolah pakai baju biru,
Selamat Hari Guru!

(walaupun ko tak pegi sekolah ngajar - tapi dok layan cikgu2 sekolah - sekapal la tu...PKG - pusat kerja2 guru...bukan kegiatan, nanti macam2 dibuat...jangan mare OneZ, hari ni hari kita...)

arsaili berkata...

salam..selamat hari guru..semoga menjadi guru terbaik dan dirahmati ALLAH!

ONE ZABA berkata...

Buat semua kengkawan dan pengunjung... terima kasih atas kunjungan dan ucapan selamat kalian. Kunjungan dan ucapan selamat daripada kalian amat bermakna dan sgt-sgt dihargai. Semoga kita semua sentiada mendapat rahmat dan berkatNya.

Tanpa Nama berkata...

buy valium online diazepam valium purchase - illegal buy valium online uk