Jumaat, Mei 1

Selamat Hari Buruh


"SELAMAT HARI PEKERJA"
buat semua yang bekerja.
Yang sedang mencari kerja tu, hari ni tak payah
pergi cari kerja kerana ofis semua tutup.
Gunakan hari ni untuk berehat dan bersantai sahaja.


10 ulasan:

arryani berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
arryani berkata...

One

ko tolong tanya ngan org pakai topi tu..umpan dia cukup tak??

Kalo tak, aku boleh tolong carikan untuk dia nih...hari ni aku tak ada keja nih...

INTAN berkata...

selamat ari buruh kembali!!

ku tak sempurna berkata...

alaaaaa...
rindunya dengan pejabat...

nak pegi kerja gak!! tak kira!!

PAK GUARD!! bukak pintu... saya nak kerja hari ini!!




muehehehehehe... aku mmg pekerja yg rajin...
sila percaya :P

Chekgu BaniHassim berkata...

salam hari pekerja one...
kite same2 nikmati cuti nih...

Yunus Badawi berkata...

aku rasa jeles pulak tengok org2 yg ada majikan ni. Hari Pekerja tahun ni tak membawa erti kpd ku huhuhu

noorlara berkata...

pekerja kena cotile yang jadik toke tak bleh nak coti... hahahahha bila nak jadik toke ek

Tirana berkata...

One...

Alamak comel pulak harimau tu duduk atas pokok..hehehe..

ONE ZABA berkata...

yan...>> ko pegi temankan dia tu je la.

intan...>> slmt hari boroh jua buat intan

kts...>> kat bangla 1 mei tak coti. ko pegi le sana.

CBH...>>slmt coti dan slmt berselimut.

YB...>>tokeh besar lain la. Mana boleh coti.

noorlara...>>jadi tokeh dan kuli kpd anak-anak je.

Tirana...>>bela kat umah bagus tu. tamu nak dtg pun takut.

kirana berkata...

Mcm beriya sgt org yg memancing tuh! Dpt ke ikan nyer?