Khamis, Mei 14

Masuk wad


Petang tadi gi melawat anak kengkawan masuk wad. Yang melepek atas riba mak tu ngidap lelah. Yang duk lena atas riba bapak tu pulak demam. Dah dekat seminggu duk dalam wad. Kasihan tengok kalau bebudak masuk wad ni. Kasihan sama tengok mak bapak duk dalam wad sama. Mak bapak pun ikut demam sama. Semoga semuanya lekas sembuh. Mak bapak pulak, tabah-tabah la hadapi dugaan yang mendatang. Semua tu menjadikan kita lebih penyabar dan kuat menghadapi hari-hari yang mendatang.

5 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

semoga semuanya cepat sembuh...

kasihnya ibu & bapa - jika anak sakit, macam2 yang tak sepatutnya difikirkan , akan difikirkan...

hazlin berkata...

ramainya demammm...

Papa-Itam berkata...

dengan ada sahabat yang perihatin..hati yang resah boleh menjadi sedikit tenang..rasa impati tu yang penting

Yunus Badawi berkata...

baguslah ko melawat mereka utk beri sokongan moral. Masa2 mcm nilah tahu siapa kawan ketawa siapa kawan menangis.

DUN Behrang 2020 berkata...

Stuju bro...perkara cenggini jadikan kita lebih tabah dan kuat...apapun ingat Allah selalu!