Selasa, Mei 26

Berpanjang-panjang

Ada tiga tag yang nak aku siapkan kali ni. Ketiga-tiga tag ni berpanjang-panjangan dan dipanjangkan kepada aku. Betul ke aku guna kata "panjang"tu. Betul la tu kut.

Tag pertama yang dipanjangkan kepada aku datangnya daripada Arryani @ I likeee .. i like u 2 as a good fren...hehhh..hehhh.

Yang Pertama

Saya kena copy gambar... beres dah tu.


Yang Ke Dua

Saya kena link/ cerita siapa yang bagi... siap link dah. Nak cerita bab orang tak pernah nampak yang payah ni. Takat kenal tulisan je. Apa pun...aku cukup suka baca kemerapuan Yan ni. Tiap hari aku ke Johor balik hari untuk membaca kisah yang dipaparkannya. Kebanyakan ceritanya berkisar tentang kisah kehidupan dan nilai kemasyarakatan. Yan, teruskan kemerapuan itu.

Yang Ke Tiga

10 fakta/ hobi saya :

Satu merangkumi semua....aku adalah aku...seadanya.



Tag daripada socabiru

The rules is very easy...
1) You just go to your photo folder in your computer..
2) Then go to the 6th folder of photos..
3) Then go to the 6th picture in that folder..
4) Put the picture on your blog n description of it.
5) Invite 6 friends to join the challenge.



Hadiah daripada Tirana

Photobucket



1 ulasan:

arryani berkata...

Wakakakak

jawab gak ko tag tu eh....aku ingat dah majuk nih. Dah terasa nak terjun kat sekayu jek nih....hahaha. Seronok main kat sekayu nih...

TQ One...kalo ko nak tgk muka aku, tiap2 mlm aku baca berita column, pasaran saham...hahahah