Selasa, April 28

Tanamlah pokok manggis

Jangan bermuka-muka
Jadilah seperti buah manggis.
Buah manggis bisa diteka isinya dari bahagian bawah buahnya.

zwani.com myspace graphic comments
Gambar ni tiada kaitan dgn penanaman pokok manggis.

12 ulasan:

INTAN berkata...

perhhh...gambo itu!!!...mimpi ngeri mlm ni..hehe

Qaseh berkata...

hehe...teror ler org yg berlari tuh...

hazlin berkata...

he he he no komen..

sonata anak kancil berkata...

kalau umur dah macam ni, tak yah tanam, beli kat pasor aje le...Nak tunggu merasa hasilnya, tak dapatla...manggis macam tu gak rasanya! tak ade beza, tanam sendiri atau beli...

arryani berkata...

Perhatian!!

Blog ini hanya boleh di lawat oleh orang dewasa sahaja. Itu pun dengan perhatian ibu bapa masing2

me berkata...

hantam saje la labu... asal bahagia!! ngeeeeeee

ku tak sempurna berkata...

manggis lg tinggi kolestrolnya drpd durian..

hati2 :)

julietchun berkata...

tak berapa phm maksud yg cuba disampaikan sbb terkesima tgk gamba,kekekekeke.Saya tak bersalah.

Tirana berkata...

one..

sedapnya buah manggis...lama tak makan...nanti kena cari kat pasar malam..Nak tanam sendiri, tak ada dusun la pulak..hehehe

ujie berkata...

tanam pokok manggis dkt dlm pasu ok tak???emmm..he3

DUN Behrang 2020 berkata...

Ada kaitan dgn gmbr sebenarnya..esp ayat ni "bisa diteka isinya dari bahagian bawah buahnya."

ONE ZABA berkata...

intan...>> kalau mimpi no...pas kat aku ha.

Qaseh...>>tak lari pun tak patut. mau kena sula kalau dpt tangkap tu.

hazlin...>> terkedu ke tu????

sonata...>>aaikkk! jgn cepat mengalah sonata. tanam untuk anak cucu pun ok gak.

Arryani...>> salah kah apa yg aku paparkan tu???aku nak crite bab manggis. org tu yg lari masuk dlm skrin aku ni.

me...>> elok sumbat ngan labu dalam hole org yg lari tu.

kts...>> aku tau ko geram tengok org yg tak pakai baju tu. tu yg naik kolestrol ko tu.

julietchun...>>ko memang tak bersalah kalau tak ikut org tu buat.

Tirana...>>belum musim lagi ni tirana. tapi tak lama lagi ada la tu. durian pun dah berbunga.

ujie...>>tanam dalam beg plastik pun boleh. setakat tanam je la. idupnya belum tentu.

DUN...>>ya betull...aku malas je nak cakap.nanti terkena diri sendiri.