Selasa, April 7

Takdir seekor ayam



Gambar atas ni aku ambil dari rumah KTS .
Mohon ampun dan maaf kat KTS kerana ambik gambar tanpa pengetahuan.
Nak bagitau la ni. KTS, ambik gamba nooooo!!!!!
Hari ni KTS ni bukak cerita ayam.
Dalam sibuk bercerita pasal ayam, langsung
terlepas sekor ayamnya masuk ke rumah aku ni.

Yu huuuu, KTSssssss!!!
Ayam ko terlepas kat rumah aku ni
.

Disebabkan ayam tu menceroboh rumah aku ni dan cuba menggangu gugat keharmonian keluarga ayam aku, maka terpaksa la aku menjatuhkan hukuman sembelih kat ayam KTS tu.KTS! Ayam ko tu aku buat chicken chop hari ni. Nyummm...nyummmm!!!!


KTS...cklah... ni le antara anak-anak ayam yang berjaya aku bidankan.
Yang lain tu dah buat lauk.

12 ulasan:

nueeunlimited berkata...

eh!!! kna sembelih ke kna kawen ayam tuh??? Ekekeke.. Da rmi da keturunan ayam tu ha...

za berkata...

zalimmm... mmg ko zalimm, ko biarkan dia masuk pastu sembelih pulak... ish3!!!

Shifu67 berkata...

kat rumah aku... itik serati org sebelah selalu meninggalkan bahan buangan tiap2 pagi... balik sekolah je, mesti ada depan rumah... kalau ikutkan hati, aku nak sembelih je itik tu

Yunus Badawi berkata...

kts tahu ke tidak ni ayam dia dah kena sembelih?
Kat rumah aku kucing jiran2 rajin dtg hantar bahan buangan. Kalau boleh makan kucing2 tu dah lama aku sembelih. grrrr

hazlin berkata...

ayam... menggomokkan!

ujie berkata...

hai la ayam malang sungguh nasib ko...he3.

Marzalina berkata...

cuba nyanyi lagu ayam..jalil hamid..msti ok punya hahahaha

kakchik berkata...

nasib engkau lah ayam, dapat berbini beranak dah tu kena sembelih la pulak, ayam... oh ayam.

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

julietchun berkata...

jauh sungguh perjalanan ayam tu, dari KL-Cameron,kekekee.

LotsOfLove-Pearls berkata...

huhu..
subur woo itu ayam2..
banyaknya babies..

selamat di makan..
huhu..

ONE ZABA berkata...

begitu lah nasib ayam... sampaikan benda2 yang murah pun digelar cap ayam.