Rabu, April 8

Takdir seekor ayam bgn. 2


buat diriku sendiri.
Moga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umurku agar dapat aku melihat anak-anakku membesar dan beroleh kejayaan.


Tadi pegi makan chicken chop. Mem besar belanja sempena besday aku.
Tapi bukan lah ayam KTS yang terlepas masuk rumah aku tu.
Ayam KTS tu dah belasah semalam.
Yang beriya belasah makannya tentulah bebudak tu ha.
Begitulah takdirnya menjadi ayam.
Dichicken chopkan demi memenuhi selera manusia.

Errrkkk, licinnnnnnnnnnnn!!!!!

Yang kat bawah ni bukan lah perarakan menyambut besday aku.
Kebetulan je diorang ni berarak lalu kat tempat kami makan tu. ....
sembahyang untuk dewa diorang tu la.
Yang hempas-hempas kelapa tu la.

Pening la tokeh nasi lemak esok.... kelapa habis stok.

21 ulasan:

me berkata...

meh nyanyi ramai2... hepy besday 2 u... hepi besday 2 u.. moga pnjang umur dn bahagia di sisi famili trcinta

hazlin berkata...

Hepi birthday,
yang ke berapa ye? Moga sentiasa mendapat rahmat Allah.

Tirana berkata...

Happy birthday to One..Mudah-mudahan sentiasa berada di bawah lindungan Allah selalu dari sebarang keburukan..

reen berkata...

smoga dpnjangkn umo,murah rzki&bahagia slamanya..

ujie berkata...

he3...one z...leh bagi alamat tak?ada sesuatu nk di pos..

arryani berkata...

One

hepi besdei gak dari aku. Ingatkan hang memain, besdei hang...upanye betui nooo.

Aku, akak tak nak belanja ke??

Yunus Badawi berkata...

bestlah cikgu ni - dah tua2 ni masih ada sambutan besday. Merapatkan kasih sayang keluarga bukan gitu?
Selamat harilahir semoga dipanjangkan umur dan diberkati Allah.

LotsOfLove-Pearls berkata...

nak ayam..
aku terliur jer nengok itu ayam atas pinggan..

Happy Birthday, Bro..
God bless ya and family..

Kim salam itu ayam.
ngeeeee

Cheers!

Marzalina berkata...

HAPPY BIRTHDAY ONE ZABA...happy happy happy bestdayyy..yaeaa..dah yg ke berapa ekk?? semoga kegembiraan itu berkekalan..amin...

kuIna Jentayutiara berkata...

terlewatkah aku... ohhhh tidak... tersesat kat Bkt Gantang

apapun epy birthday..

Tie berkata...

Salam....

Amboi...lama tak makan chicken chop ni..hu hu..

Happy birthday !!

Shifu67 berkata...

peh.. meriahnye sambutan besdey.. siap dgn gendang dgn pasang lampu lip lap lip lap

noorlara berkata...

Dirgahayu, selamat panjang umo, murah rezeki, sihat tubuh badan dan selamat dunia akhirat onez dan keluarga

sonata anak kancil berkata...

SELAMAT HARI LAHIR.....

ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU....

puuuuuhhhhhhhhhh......padam api lilin.

1 mei nak panjat gunung...tungguuuu!
InsyaAllah.

ku tak sempurna berkata...

assalamualaikum tuan umahhhhhhh...

:D

makan ayam tak sembelih lagi ke?? :P



panjang umurnya..
panjang umurnya..
panjang umurnya serta mulia...


:D nanti aku anta ayam sebelas lori... adiah arijadi... biar ko ternak... :P

julietchun berkata...

Semoga saudara diberkati dunia akhirat, selamat ulangtahun.

DUN Behrang 2020 berkata...

Selamat ulangtahun kelahiran bro! Segak lagi tu...bekalan tongkat ali byk lagi kan?

Dr.Araz berkata...

Allah selamat kan RITHUAN... 5x
Allah selamatkan En.Rithuan...
Allah Selamatkan Kamu....
Selamat Ari jadi....

Pujangga Asmara berkata...

Selamat Hari Jadi Bang.. Yang Ke Berapa Ni? 43 Ke 44? Hehehe.. Muda Laie.. Semoga Panjang Umor.. Ehe..

ONE ZABA berkata...

terima kasih semua...
*** baru masuk 43...muda lagi kalau dibandingkan dgn Pak Lah.

su berkata...

besdey ker? laaaa...


HEPI BELATED BESDEY!

moga dimurahkan rezki & bahagia disamping family tersayang...aminnn...