Ahad, April 26

Missing Girls

Dapat emel daripada seorang kawan alam maya.
Emel bertarikh 15 April 2009.
Baru ini berkesempatan bukan emel.
Emel asal daripada Mansor Md Zan (PROD/PPMSB)
<mansor_mdzan@petronas.com.my>
memohon jasa baik semua di luar sana :

Mohon bantuan kepada sesiapa yang ada terjumpa anak saudara saya
> Nurhidayah Binti Surip (umur 11 tahun) yang telah hilang dari Asrama
> Anak Yatim Darul Kifayah, Tmn Koop Polis, Gombak sejak hari Isnin 6 April 2009 .
> Jika ada maklumat sila hubungi :

> Abdul Razak Bin Salim
> HEP Politeknik Johor Bahru
> 0177011038 / 0169326003

> atau Sjn.Dalila IPK Kuala Lumpur.

> .. juga saya mohon bantuan sebarkan maklumat kepada rakan-rakan
> terutamanya di sekitar KL




Sehingga kini aku tak tahu perkembangan kehilangan adik Nurhidayah ni.
Dalam suratkhabar pun aku tak jumpa perkembangannya.
Atau aku yang terlepas pandang. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar adik
Nurhidayah dalam keadaan yang selamat walau di mana dia berada. Jika adik ni belum dijumpai, dapatlah kira para sahabat menyebarkan gambar-gambar adik Nurhidayah ni.

10 ulasan:

- jinggo - berkata...

tu alamat dekat kem saya..
insyallah - saya akan print gambar ni...
sebab semakin hari semakin banyak budak2 yg datang tanpa makayah mandi2 kat sini...

nueeunlimited berkata...

salam..
cmne bdk ni leh ilang?? kan dok asrama... warden or guard asrama x amik pot ke??
Ish!! Wallahualam.. Da nak jadi kan..
Xpe.. Nnt kite tlg sebarkan kat blog. Leh x Cik One???

ku tak sempurna berkata...

aku tau tmpt tu..

alahaii...
kesiannya..
harap2 cepat jumpa...

ONE ZABA berkata...

jinggo
nueeunlimited
kts...>>
sebar-sebarkan la. moga adik selamat ditemui

Papa-Itam berkata...

moga adik yang hilang cepat dijumpai..buat keluarga adik yang hilang moga tabah.minta izin untuk disebar ditwittefox...cadangan sapa2 yang guna twittefox boleh link blog oneZ..untuk disebarkan berita ini.

kuIna LadyInRed berkata...

kesiannya...
moga dia selamat.


(sy tak terkata sbb sy jgk ada anak)

julietchun berkata...

takde baca pun kat paper, kat tv pun tak kuar. Pi ler kat tv3, nanti drg siarkan berita, moga dpt ditemui semula.

DUN Behrang 2020 berkata...

Moga adik ni selamat...sedih dan takut bila baca/dgr cerita camnih!

ONE ZABA berkata...

perhatikan lah sekeliling kita...

sonata anak kancil berkata...

banyak faktor kenapa jadi begini, harap2 murid ni selamat walau di mana jua "hilang" dan akan selamat ditemui kembali.