Khamis, April 30

Karamnya Sang Kucing

zwani.com myspace graphic comments

Aku pasti ramai yang nonton berita jam 8 di TV3 tadi.
Yang menariknya pasti ungkapan Si Karam Singah Keriau.

Jika kucing tiada bergigi,
tikus berani melompat tinggi.


Bukan saja kucing dah tak ada gigi, makan pun bersuap.
Itulah la akibatnya kalau uwang beraja di hati.

7 ulasan:

su berkata...

kalau org yg xde gigi sape yg melompat tinggi ek? jawab cegu jawab! hahahaha!

ku tak sempurna berkata...

ko kawan baik incik karam tu eh...

hikksss...

klu kucing takde gigi, mesti lagi comel :D

Chekgu BaniHassim berkata...

erm...ke peribahasa karam singh bunyinye cemni
"jika kucing tiada bergigi, tikus berani berlari-larik..."
huhu

ape2la karam...

xiiinam berkata...

cubaan ke berapa entah ni......
asyik gagal je nak tinggalkan kesan DNA di ruang ni...
(harap berjaya)


Aku terkejut tengok ikon baru kau...


APOCOT!!!! Kan aku dah terlatah....

Nasib baik aku tak mengandung....takut kenan pulak...
Comel....
Nasib baik kaler dia bukan hijau..




He..he...he....


Errr...jangan marah pulak ya..
Aku gurau je...

Nak cakap apa pun kena berhati-hati laaa ni...

Tirana berkata...

One...

Saya cuba bayangkan kucing tak ada gigi..hehehe..kemudian saya cuba bayangkan saya pulak tak ada gigi..ish jenuh jugak nak mengunyah makanan..nampaknya kena makan bubur aje la..hahaha

ONE ZABA berkata...

tice su...>> kalau org tak da gigi maka doktor gigi la yang melompat tinggi. seronok tak yah nak kerja.

kts...>>aku rasa kalau kts tak da gigi pun masih comey kut.

CBH...>> hantam saja la labu. tapi tindakan karam tu sekadar mencurah air di daun keladi.

cklah...>>hati-hati kalau nak cakap, takut nanti terpacul gigi palsu. erkkk... cklah, sejak bila lak ko ni bersopan.

Tirana...>>sampai masa dan ketika nanti, merasa lah kita tak bergigi. tapi saya dah tempah acuan karipap buat ganti gigi nanti.

Tanpa Nama berkata...

valium online purchase valium mastercard - buy roche valium no prescription