Selasa, Mac 31

Tag reen@ permatahatikusayang pulak

Seminggu dua ni agak sibuk . Kerusi empuk pun dapat henyak sesekali je. Apa boleh buat...udah itu menu tugasnya. Tapi sempat jugak lah menjenguk perabot baru rumah kengkawan. Sempat jugak tinggalkan kata-kata manis. Dan baru ini berkesempatan nak langsaikan utang yang ceti
reen @ permatahatikusayang
bagi hari tu.



1) lelaki no.1 dalam hidup anda?
tentu la arwah apak aku....
tiada lah wujudnya aku ini tanpa kerja kerasnya.

2) Perdana Menteri MALAYSIA no.4
Tiada la sesapa pun yang tak mengenali dan melupakannya....
TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD la.

3) gossip d tangga no.2 sekarang?
gossip..apa itu gossip....fitnah ke tu.
hisss...tak minat la aku bab-bab gossip ni.
takut terpeleot di tangga.

4) selebriti paling chumel no.1?
apa punya soklan daaa???
udahlah paling chumel, ada pulak no.1.
chumel-chumel belaka diorang tu.
payah nak banding.
tapi yang paling chumel aku tengok...
baby erra fazira tu .

5) kakak no.4?
mujur kakak no.4. kalau tanya mem no.4 ,
kena la aku bersusah payah mengempatkannya.
tak ada...aku ada sorang kakak je.

6) teman rapat no.10?
ada...tapi tak boleh la umumkan....
nanti dia kecik hati pulak.

7) kawan paling kudukut no.6?
tak ada.....sebab yang berstatus kudukut tu bukan kawan aku.
aku cuma kenal je mereka tu.

8) kekasih no.2 anda?
mem besar aku sekarang ni la.

9) artis lelaki no.1 di hati anda?
satu pun tak ada.
semuanya sama je.
sekadar berlakon jadi baik mahupun jahat.
yang berlakon jahat tu mungkin baik.
yang berlakon baik tu pulak mungkin ngalahkan antu perangainya.

10) adik no.3?
tak ada jugak....sebab aku lah yg ketiga hujungnya.

maka dgn ini langsailah utang tag aku buat masa ini.
malam ni nak tido sakan. lama dah aku ni tak tido awal.
esok sampai jemaat aku ambik coti rehat.
kenapa...mem besar aku nak pegi ujian memandu.
maka...jadi pengasuh la aku tiga hari ni.
maka aku juga terpaksa masak untuk lunch esok.
nak masak apa agaknya lunch esok ya?????
masak...beli...masak...beli....masak...beliiiiiiiii
his mana satu agaknya ya?????
esok la pikir.

6 ulasan:

Shifu67 berkata...

sah ko pegi beli kan kedai... hehehe

noorlara berkata...

wah wah ni bleh jadi raja tag, ramai yg berkenan. Asalkan jgn tag lara dahle tak kawan kang, ingat!!!!

DUN Behrang 2020 berkata...

Cuti jgn tak cuti yop...bagi rehat skit badan tu...tak lama lagi...lagi byk aktiviti nunggu....

kuIna Jentayutiara berkata...

klu mem besar dpt lesen nanti... bye,bye la.. dia leh g mana2 sendiri..

hazlin berkata...

beli jeeeeeeee.

reen berkata...

mekacih bro!!!sudi gak ekau jwb tag 2...successsss!!!!..lain kali eden bg lg kat ekau..bsedio la yo!!he..