Isnin, Mac 9

Kunjungan Ujie@ Sulamankasihabadi


Cuti tiga hari bersambung dengan cuti sempena Maulidurrasul kali ni aku sekeluarga menerima kunjungan daripada pasangan pengantin yang tak berapa baru yakni Ujie yang empunya rumah sulamankasihabadi.blogspot.com

Kedatangan Ujie dengan abang misainya (aku tak nampak pulak misainya) untuk berhoneymoon kut. Sejak dekat-dekat nak kawen lagi ujie tu dah mintak tolong carikan penginapan utk diorang menginap dan bercengkerama. Itu sajalah yg boleh aku bantu. Aku ajak gak diorang makan malam kat rumah aku. Menu nasi ayam je la.

Harap-harap honeymoon diorang tu membuahkan hasil...ngehhh...ngehhhh.
Tambah lagi umat Nabi Muhammad s.a.w

11 ulasan:

- jinggo - berkata...

sampai juga uji dan abang misai ke rumah cgu z....
tapi paling suka ayat yg hujung tu.
semuga dipermudahkan - membuahkan hasil.......

ujie berkata...

salam one z sekeluarga...

he3..terima kasih daun keladi...syok sungguh g honeymoon kat sana..he3.

insyallah lain kali kami nak k sana lagi.terima kasih juga atas layanan one z sekeluarga pada kami...budi baik one z kami hargai..

'MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA'

hahahaha...

Shifu67 berkata...

honeymoon kat tempat sejuk memang 'menjadi' ni....

psttt... diorang masuk acara 'kuak lentang' berpasangan eiii... MAJULAH SUKAN UNTUK.... nyet..nyett...

Miss Jaz berkata...

he..he...kelakarlah 1 z nie...he..he..

noorlara berkata...

hahahaha intai gelagat pasangan pengantin baru tak baru ade gak pekdahnya boleh menggamit nastolgia noez sendiri masa bebaru nikah dulu tu kankan kan

kuIna Jentayutiara berkata...

teratak dikunjungi pengantin baru yer...

ini membuatkn sy jealous..
dun worry smpai masa ketika sy g ketuk pin2.

sonata anak kancil berkata...

Wow bestnya naik gunung! Jadi le tu....Ok oneZ nanti saya pulak nak ke atas sana. TUNGGU! Sure Ujie bercerita tentang saya???Ha ha ha...Ujie did called me, before her day,masa tu sdg meeting...

hazlin berkata...

suka tengok ujie + suami pegang tangan. OneZ menyorok tangan belakang anak-anak ke? hehehe

mOhD^.^rAz berkata...

wow..kalo nk p sana leh la mintak tolong gak ek :)

ONE ZABA berkata...

jinggo...>> kita tunggu dan lihat. peluru kapur atau peluru hidup...ahakk

ujie...>>majulah negara untuk sukan menembak.

Shifu...>> segala jenis kuak aku rasa diorang tu masuk. renang tepi dinding pun ada gaknya .... nyet ... nyett.

Jue...>> kita tunggu waktu dan ketika utk jue pulak.

noorlara...>> maan ada intai... tarak lah. diorang yg crite.

kuina...>> sila-sila la ...jgn segan2.

sonata...>> slmt dtg sonata... kami sambut dgn tangan terbuka. ujie crite sikit2 je. itu je pun yg dia tahu.

hazlin...>> eh, kami pegang tangan apa! terlindung sikit.

mOhD...>> camana ke nak sebut nama bro ni. hantam sajala. sila2 la bro.

Tirana berkata...

Hahaha..One ni..cakap lepas aje ye..honeymoon membuahkan hasil..hehehe