Isnin, Mac 9

Jalan-jalan hujung minggu

13 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Salam kenal.
Bagus kalau kita boleh luangkan masa utk keluarga. Anak2 sentiasa mendambakan saat2 begini.

Tirana berkata...

One,

Macam best aje dok atas gunung..udara sejuk dan nyaman.Tak payah pasang aircon. Saya pernah naik ke sana satu masa dulu..

su berkata...

anak2 semanis bunga yg mekar..comel2!

lillies berkata...

salam..
bestnye dapat jenjalan cam gitu dgn fammily...dh lama dak ni x g jenjalan dgn family..nak wat caner, mama ayah x bape sehat nak jenjalan....alangkah indahnya zaman kanak2...

- jinggo - berkata...

seronoknya jadi org gunung....
tgk gambar anak2 tu dah dapat bayangkan...
sejuk dan lapar...
he......

Chekgu BaniHassim berkata...

bergambar di tempat yg lawa...mmg la lawa...
ditambah dgn budak2 yg comel...
lagi la comel..

mak ayah budak2 ni takmo kelihatan chantek an comel ke???

nueeunlimited berkata...

wah..ank2 serba pink lagi tu ha..aha..acik suke,acik suke kaler pink.hehe..abahnye x pki plok kaler pink.ehehehe...

Shifu67 berkata...

ni gi beli bunga ke.... kawe penah beli bunga kat kedai ni... balik rumah... duk sebulan dua mati... hehehe

sueda berkata...

comelnyer 3 beradik

Pujangga Asmara berkata...

Yang kecik sekali tu apa nama nyer bang? cute benor sy tgk rupanyer.. geram lorh.. hihi..

arryani berkata...

Saya teringin nak g gunung nih...


Agaknya, kat situ, walau marah pun...tak jadi marah kan.....Cool jek..

arryani berkata...

Saya teringin nak g gunung nih...


Agaknya, kat situ, walau marah pun...tak jadi marah kan.....Cool jek..

Papa-Itam berkata...

udara segar yang tercemar...mesti best sambil-sambil tu menikmat secawan teh..layan..