Jumaat, Mac 6

Hepi besday Kak Ya


Hari ini 6 Mac ,
genap 8 tahun umur anak kedua aku ni.
Kalau ikut tahun hijrah, tiap kali sambut raya haji,
maka hari itulah hari lahirnya.
8 tahun yang lalu org sambut raya haji,
aku pulak sambut anak kedua.


Buat la sikit sambutan hari jadi untuknya.
Panggil kengkawannya dekat-dekat rumah je.
Asalkan anak aku ni rasa seronok... udah la.
Kalau tak dibuat nanti, takut merajuk pulak.Align Center

Semakin membesar rupanya anak-anak aku ni.
Aku pulak tentulah makin jadi org lama.
Rambut pun dah banyak yang albino...
metalik pulak tu.

Kalau diukur dgn jari...lebih dahi daripada kepala.
Kalau berjalan tengah panas tu...perit rasanya.
Ngeri rasanya bila tengok cermin.

Moga anak-anak aku ni sentiasa dilindungiNya.
Aku juga mendoakan agar anak-anak aku ni
menjadi insan yang soleh.

20 ulasan:

su berkata...

Hepi besdey dik ya!

tomeyyynyer! mcm ibu dia..manis..

moga jd anak yg cemerlang & solehah ok!...aminnn...

su berkata...

x ajak tice ponggg mkn kek! hik3!

Shifu67 berkata...

hepi besdayy... anak2 permata hidup!

apasal tak jemput cik lah nyanyi lagu nasyid..... sehari dua ni dia duk benasyidddd je... bangkali kena semangat klewon le tuuu

azza_irah berkata...

heppy besday utk akk ya..
moga membesar sebagai anak yang menyejukkan hati ibu ayah..maklum la..jalan tengah2 panas mmg perit kan...ekekke

ku tak sempurna berkata...

at last.... ko buang gak sawang2 kat 'umah' ko ni...

mesti kak ya ikut muka emak... tu yg comey tu... klu ikut muka abah......... hehehehehehe

yg paling mahal tu lesung pipit... amboi.... manis anak dara ko eh... semanis aku...
muehehehehehe

ku tak sempurna berkata...

lupa nak wish...
eppi besday kak ya....
lainkali mintak hadiah besar2 tau... :P

Tera berkata...

Happy birthday Dhia... may Allah bless you!

julietchun berkata...

selamat ari lahir kak ya.
Betul kata KTS anak ko ni manis & comey cam aku,muahhahaha. Naper aku tak rasa perit kalo jln tgh panas yer? Adakah ini bermaksud ak seorg yg beriman? hahahahahha.

Tera berkata...

Birthday Card for Dhia... Click HERE

Qaseh berkata...

selamat hari jadi untuk kak ya..semoga jadi anak yang solehah dan harapan ibu bapa...pasal rambut albino dan metalik, tu kira hendsom aper..heheh

tasikmerah berkata...

hepi befday kak ya. :)

arryani berkata...

Mak aiiii, besonye kek tu........kat kedai mana plak dibelinya kek tu...

eRiNsZ berkata...

epi besday untuk dhia mintak present besao ngan ayah tue...

yang ayah nyer aper lagi beli....beli...

Tirana berkata...

Happy birthday to Kak Ya...moga membesar jadi insan yang baik-baik...

ONE ZABA berkata...

tice su...>>jemputan hanya untuk 12 tahun ke bawah je tice su...sowiiii!

shifu...>>kalau aku ajak cklah bernasyid...alamat ribut petir la atas gunung ni shifu.

azza...>>kekadang paneh hati gak azza...mintak macam-macam

kts...>>cuba belek betul-betul kts...kak ya tu ikut muka aku la...oleh itu, diistiharkan memang aku ni agak comey.

tera...>>makasih la tera kasi kad besday tu.

julietchun...>>seperti telah kukatakan...aku lah yang menurunkan benih-benih comey tu.

qaseh...>>sudah semestinya la

tasik merah...>>tq tasik merah .... tak bawak gajah sumpahan sekali ke

arryani...>>tempah kat jiran sebelah ni je ha yan...besday ko sok boleh la aku orderkan.

erin...>>hari -hari dah aku ni belikan hadiah utk anak-anak aku ni tau tak erin.

ONE ZABA berkata...

tirana...>> tq tirana...aminnnn!!

Dj Epoi berkata...

Salam......

Besaq sunggoh kek tuh!!!!

Selamat Hari Lahir Kak Ya....

Mesti sedap Kek2 atas Gunung!!!!

FrankLampard berkata...

hai,saya peminat bola sepak chelsea,erm jom ler join n meriahkan lagi blog chelsea sye ni di http://kelabbolasepakchelsea.blogspot.com ,ok bye

lillies berkata...

salam..
hepi besday...mintak adiah besor2 kat abah tau...
nak kek cikit....

nueeunlimited berkata...

salam..
eppy buzday dik..
semoga jd ank yg mengenang jasa ibu bapa..wah baik tol bapaknye wat kan buzday party yg ala2 grand gtu.. kalo nuee jd ank pon terharu gak.huhu..

p/s : lawa la layout baru nih. nmpk canggih.hehe...