Ahad, Februari 1

Tak habis lagi "dung dung chiaww"



Asal celik je mata pepagi....makkkk ! Hari ni kita pegi mana ?
Entah ! Mana la mak tau. Tanya la abah korang. Kita ikut je.
Abahhhh! Kita pegi mana hari ni????? Nanti la abah fikir dulu.

ThinkingHmm 2
Nak ke mana la agak nya hari ni. Bebudak ni kang mula la buat perangai kalau asyik duk rumah je. Mula la macam cacing kepanasan... memang panas pun. Fikir punya fikir..... Pegi mandi cepat. Kita pegi Tesco paling bosa kek Malaysia ni. Tapi jalan-jalan saja tau. Tak boleh beli apa-apa pun...kononnn.
Crying 2Crying 2Crying 2Crying 2
Tesco paling besar di Malaysia ni ada kat kawasan Pengkalan, Lahat , Ipoh. Memang besar pun. Bangunannya la besar. Isi dalamnya sama je. Cuma di sekeliling terdapat banyak ruang-ruang kedai.
Macam-macam adaaaaaaaaaaa!
Kat sini la NOORLARA yang empunya rumah anjunglara.blogspot.com selalu shoping kut. Sambil-sambil jalan tu jenguk-jenguk jugak.
Mana la tau kut-kut terserempak dengannya.
Tapi hajat tak kesampaian jugak. Kerja agaknya.
Tak pe... suatu hari nanti ...ada rezeki...pasti terserempak.
Rave GirlRave GirlRave GirlRave Girl

8 ulasan:

Tirana berkata...

Amboi One..panjangnya kisah dung dung chiawww...

ONE ZABA berkata...

tak habis lagi tu tirana... raya sebulan

sonata anak kancil berkata...

Udah2 le, dung dung chiawwww...esok gi keje.

Sudah lama cuti lo...wa lasa manyak malas...

Oiiii sonata - oneZ - lain2:
Kuatkan azam, keje terus keje, selagi orang minta kita keje..nasib baik tak suruh cuti tanpa gaji...kalau rasa nak pencen, hah isi borang cepat2...huhuhu...lambat lagi la.

Tera berkata...

ye la.. raye & cuti dah abis... esok mula nak keje, adeiii... lomah den

ONE ZABA berkata...

kerja...kerja jugak sonata, tera. raya tetap raya. walaupun tumpang org punya raya.

Tera berkata...

sonata, mydin kat MITC tu bila siap erk... nnt kita shopping sana nak... rasanye LEBIH BESAR dr tesco ipoh

sonata anak kancil berkata...

tak lama lagi siap la tu, hah siap aje la..kasi oneZ jeles, nak lawan tesco Ipoh...kita pun ada tesco gak, pas tu sebelah tesco ada jusco lagi, he3...

Shifu67 berkata...

ooo kat Lahat dah ada Tesco la ni.... ingatkan dah jadi lombong tinggal je...

sejak jalan dari tol jelapang ke batu gajah pakai jln baru ni.... aku dah tak tau apa jadi kat sekitar mengelembu, falim, lahat, pusing.... poh pun aku dah tak pernah masuk lagi