Ahad, Februari 15

Tag daripada De' Site Of Nuee

Picture Captions
1. Copy paste gambo ats nih n tepek kat blog uowls... beres dah tu
2. Snap gamba koleksi makeup yg anda ade especially lipstick, gloss, eyeshadow n mascara..... mana la aku ada benda-benda tu.
Yang aku ada cuma....


3.
Elaborate each of them. hehe...



Tiap hari lepas mandi pagi atau petang, tak kira la berapa kali mandi pun, bedak ni je la aku pakai. Tepek-tepek kat ketiak sikit. Pastu lumur badan depan belakang....beressss. Dah kira wangi la tu.

Ni pulak losyen selepas cukuran. Tapi aku pakai tiap hari tak kira bercukur atau tidak kerana aku suka akan baunya. Baunya buat aku rasa segar .

Mesti korang kenal la benda ni kan. Bukan cangkul tau, apatah lagi bajak. Dua hari sekali aku guna benda ni untuk melicinkan kulit muka aku yang kalau tak dibuat akan jadi jambang. Anak aku si Humaira tu tak mau cium aku ni kalau pipi aku ada tumbuh tajam-tajam. Sakit bibir katanya.

Balm ni pulak aku pakai lepas bercukur untuk hilangkan rasa pedih dan gatal-gatal. Balm ni buat kulit aku sentiasa lembab dan harum. Time-time ni la ada orang suka sangat cium aku... heeee...heeee. Waktu lain tu suka jugak.


4. nyatakan set makeup pe yg anda ingin miliki pas ni

Ehemmm....kekalkan je la apa yang ada. Lebih-lebih kang ada pulak yang susah hati tengok aku kalau nak bersolek je. Mula la jeling je kalau aku pakai wangi2.

5. Tag seme kwn perempuan anda [ p/s kwn laki pon bleh kalo die pki makeup.kalo nk tyg makeup bini die pon leh gak.hihi..]

Sesapa rasa nak tayang alat makeupnya yang serba tak sama dengan orang lain tu, boleh la buat tag ni. Sila- sila lah.

6. Ucapkan trima kasih pada kwn yg post tag ni tok anda..

Wahhhhh! Udah la kena kan aku, kena ucap terima kasih pulak.
Tak boleh pakai undang-undang ni. Nanti la kau.
Terima kasih la De' Site Of Nuee atas susah payah mengetag aku ni. Harap-harap ulasan yang aku bagi tu dapat memuaskan hati si pengetag.

18 ulasan:

nueeunlimited berkata...

hehe..tq yek jwp tag nuee abg one..nnt2 kta tag lagik kalo de msa ye.huhu...

julietchun berkata...

Ade gak lah benda yg nak ditunjukkan tuh,hahaha.

arryani berkata...

One Z, nasib baik dia minta tunjuk makeup.

Kalau dia nak tengok dalam beg duit??? hah lagi niaya .

Terkeluar smua no tel minah2 pulak.

Mesti org umah jeling punya.wakakakak

ONE ZABA berkata...

nueeunlimitede...>> tarak hal punya. bukan kena bayar cukai pong.


julietchun...>>tu je la yang ada pun... sikat ngan minyak rambut pun tak ada.


arryani...>> helo kawan! itu zaman dulu-dulu la. sekarang ni org simpan no tepon minah2 dalam hp la. nama je yang nyamar.

Mak Su berkata...

lipgloss tak dak?

kuIna Jentayutiara berkata...

issshhhh busuk apa wangi-wangi nie a..?????????

Yanmie berkata...

ehehehe..kelakar plak..pertanyaan yg sama...lip gloss xde ke?..

psstt!!!..nak tau masa taip komen nie yan tersenyum2..hehe...sporting tul jwb tag nie..

ONE ZABA berkata...

Mak Su...>> apa benda pulak lipgloss tu. boleh dikunyah ke benda tu.


kuina...>> aku terbuang angin daaaa

Yanmie...>> senyum membaca tak pa yan. jgn senyum masa membuang.

xiiinam berkata...

sebenarnya aku tk boleh tengok gambar apa2 pun dlm blog ekau ni...ada google error yg tk dapat ku atasi.....

ku tak sempurna berkata...

betui ka sume tu hang punya??? kataku sangsi...

muahahahahahaha

INTAN berkata...

perh....dasat gak...hehehe

lillies berkata...

wah..wah..wah..ok la tu..ade gak alat make-upnya..
hehehe...nape xpinjam wife punya skali?hehehe..

Tirana berkata...

hahahaha...One pun kena jugak tag ni...hehehe... pagi2 saya dah ketawa sampai keluar airmata..hehehe..

azlin hashim berkata...

lipgloss? org pompuan jek yg tau..hehe

DUN A. RANI berkata...

tang bedak tu cam serupa je brandnye...dh beli btahun tp tak pakai...beli kemain...dok usung g sana sini...ntah arrr tak suka pakai bedak!

noorlara berkata...

onez,
nampaknye produk jenama yg sedare guna dapat publisiti percume le plak hahahahhaha. apapun explanation tu sedikit sebanyak mendekatkan kenkawan blog mengenali anda dengan lebih jauhhhhhhhhhhh sayup sayuppp

Miss Jaz berkata...

salam..he..he..banyak gak 'barang2' 1 z yek...he..he.. ingatkan orang lelaki tak pakai barang2 nihhh..he..he.

Luth Textile berkata...

Salam, i need ur advice.. Nakkan pendapat dari anda disini

Thnkx..