Khamis, Februari 26

Tag Aishah @ Sesuci Qaseh Abadi

Mujur ada tag nak dijawab.
Boleh jugak la aku masukkan n3 baru.
Tag daripada Aishah @ Sesuci Qaseh Abadi.


The rules:
It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours and tag twenty people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question. Have fun! Don't forget to post it!

  • What is your name:
  • one
  • Four letter word:
  • okay...beres
  • A boy's name:
  • ojoi....nama kawan aku yang tak mengenali aku.
  • A girl's name:
  • orkid...nama glamor mem besar aku.
  • An occupation:
  • orang IT..
  • A color:
  • oren...color baju yg glamor sekarang ni
  • Something you'll wear:
  • opocot....lucut lak kain pelikat aku ni!!
  • A food:
  • onde-onde...bulan pose cukup laku kuih ni.
  • Something found in the bathroom:
  • opppsss, sorry..sorry!!! ingat tak da orang kat dalam tadi.
  • A place:
  • oyster bay, pangkor
  • A reason for being late:
  • oloh...terlebih tidur
  • Something you'd shout:
  • ondait...ondait...(org rawa je yg tau)
  • A movie title:
  • ong bak...filem thailand
  • Something you drink:
  • oren...ayo limau la.
  • A musical group:
  • opera cina... tak minat langsung aku kumpulan ni.
  • An animal:
  • olak-olak... itik laut
  • A street:
  • orchids street,
  • A type of car:
  • oto sedan...motokar yang tertutup bumbungnya
  • The title of a song:
  • oh mama, saya mahu kawen.... entah ya entah tidak lagu ni.
Wahhh, letih belek kamus dengan atlas nak nyiapkan tag ni.
Bukan senang nak cari kata-kata yang mula dengan "O" ni.
Mujur ada jugak.

5 ulasan:

noorlara berkata...

onez,
sesekali kena dera mental tu ade gaks eloknye yeer, mencuba sesuatu yang lain dari biasa, syabas yeee hawakkkkkkkkkkkkk

DUN A. RANI berkata...

akhirnya kamus tu terasa gak dihargai...ye la lama sgt tak kena sentuh...nasib baik tak beku terus!

Tirana berkata...

Hehehehe...asal masuk aje blog ni..mesti ketawa..

tasikmerah berkata...

tak aci la main bukak kamus. he he.


.

kuIna Jentayutiara berkata...

opocot... sy mau curi itu laptop...
chekgu buka kamus apa?