Jumaat, Januari 16

Sekadar renungan


Kukehilangan seorang teman.
Seorang teman yang menghilangkan diri secara tiba-tiba.
Membisu seribu bahasa.
Mengunci rapat pintu rumahnya.
Aku pun tidak tahu apa puncanya.
Mungkin aku telah membuatkan hatinya terluka.
Jika itu benar, maafkan aku teman.
Sesungguhnya aku tidak berniat untuk berbuat demikian.
Maaf jua kupohon.


Raya dah dekat ni ha...muncullll laaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

10 ulasan:

Yanmie berkata...

ihik..kawan tu merajuk kot..ehehe..

ONE ZABA berkata...

tak tau la yanmie...ntah apa la yg dirajuknya

azza_irah berkata...

eheksss...mcm tau je sapa...ekekke

ujie berkata...

hahaha...raya cina ek...hahah3

ONE ZABA berkata...

betul la tekaan azza tu...tulun la cari. tak bestla kalau kawan lari ni.

ONE ZABA berkata...

ya ujie...kuih bakul tak masak lagi. Langsir belum dijahit. Alahai sapa la nak buat tu semua....huwaaaa

julietchun berkata...

Dia baca blog tak :D Mungkin dia tak ingat ltk anak kunci dimana sbb tu sampai la ni pun dia tak bukak pintu kot.

ONE ZABA berkata...

Teman tu mesti baca punya la. Mesti intai-intai rumah ni. Kunci rumah disimpannya bawah bantal, tu yg payah nak bukak.

hazlin berkata...

setakat merajuk. 3 hari okay la tu.. pandai-pandailah pujuk

ONE ZABA berkata...

harap2 gitu la hazlin....nak pujuk pun jauh lak.