Ahad, Januari 4

Mari la singgah sekejap!!!!

5 fakta di dunia ........ menarik jugak la....
korang mesti baca punya.




Fakta 1: Korang tidak boleh menyentuh kesemua gigi korang dengan lidah.

Fakta 2: Selepas membaca Fakta 1, lidah korang mesti cuba menyentuh gigi korang dengan lagaknya.

Fakta 3: Fakta 1 tu salah la.... Ha Ha Ha Ha Ha...

Fakta 4: Eh, ketawa pulak korang ha! Baru perasan korang dah terkena.

Fakta 5: Kalau nak pekena orang lain...lanjutkan la fakta ni.


Moralnya : Jangan lupa gosok gigi.
Esok chekgu-chekgu nak ngadap mak bapak.


Huwargggg...cuti habih dah...esok kerja la pulakkkkk.
Selamat kembali ke sekolah buat kengkawan yang bergelar CHEKGU.
Jangan lupa beli pen merah banyak-banyak.
Kalau ada nak kutip sebarang bayaran daripada mak apak tu,
jangan lupa bawak duit pecah banyak-banyak.
Esok mak apak bawak duit 50 hinggit paling kecik.
Selamat bersabar juga aku ucapkan buat korang semua.


sambung sikit lagi...tadi lupa...sowi la omak ngan apak.

Buat mak ngan apak...
jangan lupa lak antau anak-anak ke sekolah esok.
Cuti habih dah tau.
Selamat bersesak-sesak dan beratur la esok.
Jangan lupa juga bawak duit kecik-kecik ke sekolah...senang chekgu.

Kepada yang tak ada nak antar sesapa ke sekolah...
tengok budak sekolah je la.
Kalian dah boleh nampak semula kelibat bebudak sekolah ngan bas sekolah.

26 ulasan:

xiiinam751 berkata...

Tanganku tertusuk jarum saat menjahit lencana anak...hu..hu..
Agak, semua nak buat memalam ni jugak..bebudak sedang memulakan cabaran persekolahan dengan acara membalut buku, di bawah pimpinan abahnya...he..he..

Esok, sila nyanyi lagu Negara ku dan ikrar Rukun Negara dengan penuh semangat...

ONE ZABA berkata...

Itu lah chekgu...dlm masa yg sama jadi omak ngan apak jugak.

Tanpa Nama berkata...

Assalammualaikum

Tak kan tak tahu lagi. Ibu bapa tidak perlu bayar yuran banyak-banyak. Hanya RM1.50 sahaja itupun insuran takaful. Dan RM1.00 untuk asrama. Tunggu Jun nanti.

Terimkasih

kakchik berkata...

saja je...

~Insan Biasa~ berkata...

ceh....tergelak juo esey sengsorang!Tekono sey. Wakakakakak

ONE ZABA berkata...

Memang la tak da dah baya yuran ni. Aku pun tak sebut suruh baya yuran.
Jangan la nak baya RM1.50..bagi 50 hinggit... tu je maksud aku.

kasih di terima....heee...heeee

TERA berkata...

"yuran mmg tk kena baya tp duit buku & alatulis dr koop ttp kena kecuali la klu mak ayah smpai hati tgk anak2 masuk kelas mcm dogol..., maka tak yah la kua duit 1 sen pun."

ni kata2 yg tera petik dr taklimat pengetua pg tadi. faham tk maksud die??? hehe...

ONE ZABA berkata...

Ya betul tu Tera...hidup tera.

julietchun berkata...

Dan juga bermulalah tugas sampinganku utk mengira markah periksa pelajar krn 2 org kakakku adalah guru,huhuuh.

ONE ZABA berkata...

kena tempias jugak la juliet wehhh... upah jgn lupa mintak pulak tau.

ku tak sempurna berkata...

cesssss...

aku terkena... :P

Marzalina berkata...

wahhh..ini bukan fakta tapi auta nie...hehehe...terseyum bila dah terkena cam ni hehe

ONE ZABA berkata...

Mintak mahap la Anis... KTS... Intan ... kalau terasa terkena. Bukan nak mengena...saja menguji.

Awas!!! Lembut gigi daripada lidah.

azza_irah berkata...

pen merah lum beli..duk pegang marker pen dr pagi duk tulis nama kat kasut budak2...

pagi bangun jam 4.30am smgt sakan nak g skolah pakai baju baru..ehekkss..

ONE ZABA berkata...

patut la hari ni sini tak jadi ujan... ada org pakai kurung punya baju... pahang dapat nama.

tentu meriah hari ni dengan gelagat bebudak istimewa tu.

Puteri Ezza berkata...

Aiyark!!! Saya terkena. Hahahaha. Selamba je sentuh semua gigi dengan lidah. Terima kasih banyak sebab buat saya tergelak. Hikhik.

P/S: Gigi dah berkilat dah ni. Takut mak bapak bebudak sakit mata je nanti sebab gigi Cikgu Ezza berkilau bak permata. Hikhik.

Puteri Ezza berkata...

Aiyark!!! Saya terkena. Hahahaha. Selamba je sentuh semua gigi dengan lidah. Terima kasih banyak sebab buat saya tergelak. Hikhik.

P/S: Gigi dah berkilat dah ni. Takut mak bapak bebudak sakit mata je nanti sebab gigi Cikgu Ezza berkilau bak permata. Hikhik.

erisya nor berkata...

selamat kembali ke sekolah :)

~PakKaramu~ berkata...

Laaaa! apa macam nak singgah, ribut petir sambung menyambung

ONE ZABA berkata...

Selamat kembali jua buat erisysa.

Selamat dtg juga buat PakKaramu. Tq kerna sudi mampir. Jgn bimbang...ribut petir tu tak menyambar org.

arryani berkata...

Wakakaka OneZ, saya terkena jugak....

Puaslah saya rasa gigi ni guna lidah.....

Tipah tertipu...

Mak Su berkata...

saya bawak duit 5 sen banyak2 boleh tak? korek duit tabung kaedahnyer cikgu. hehehe

ONE ZABA berkata...

Kalau pakai gigi palsu...lagi senang arryani.

Boleh je la Mak Su...asal laku udah

su berkata...

terkena gak su dgn 5 fakta tuh! ihiks....

noorlara berkata...

hahahha hahahaha kan dah gelak baca coretan onez tu, laaaa betui ke dok atei gunun tu awat tak habak tahun lepeih. Anyway len kali sebelum sebu nanti kite bgtau, mai satu bas baru harubiru hahahahha

ONE ZABA berkata...

jangan sampai tertelan gigi udah la Su


Sila-sila lah dtg lagi noorlara...ramai pun tak pe.