Sabtu, Januari 17

Selamat pengantin baru Ujie @ sulamankasihabadi


Kad undangan perkahwinan daripada ujie @ sulamankasihabadi. Ujie ni dah nak kawen pada 14 Februari nanti. Kendurinya pulak pada keesokan harinya. Majlisnya dibuat kat no.292 blok 7 felda lui selatan 2..bandar seri jempol n9 manakala majlis di rumah pengantin abang misainya pada 28 februari di lot 616 jln laksamana.kg laksamana selayang.selangor(berdekatan dgn batu caves).
Ada rezeki dan panjang umur, boleh la hadir nanti.
Semoga hari yang dinanti-nantikan oleh pasangan ini selamat tiba dan berlalu dengan bahagianya. Selamat menempuh alam berumah tangga yang penuh dengan kebahagiaan dan tak kurang juga dugaan.
Jangan gaduh-gaduh tau....kalau gaduh jangan baling-baling pinggan mangkuk tau ujie. Baling lesung batu tak pe. ...heee..heeee.

3 ulasan:

su berkata...

org nogori nih! hehe....samo nogorilah kito!

ONE ZABA berkata...

aku pong....nak daftar esok...heee..heee

ujie berkata...

one z..mekasih..kami x mau le gaduh2..huhu..gaduh mgada-gada ok la kan hahahah...sudi la datang ek...ujie sedia mnunggu khadiran one z n family..