Ahad, Disember 28

Secebis kisah semalam


Semalam pegi shopin kat Tesco...cari keperluan dapur ngan kelengkapan sekolah anak-anak. Kalau dah kat Tesko ni ...biasa la....main capai je apa yang teringin.

Isi je dalam troli tu. Apa susah... tukang tolak ada.
Tukang bayar pun ada...aku la tu.

Mujur kali ni tak kena ke KFC.... Pakat makan nasi je....fuhhhh ...selamat. Tapi agak malang...menu peberet kami tak de pulak ...Nasi ayam panggang... tokeh pegi melancong kut. Tutup je gerainya. Hantam sajala apa yang ada....lapa.

17 ulasan:

ujie berkata...

wa..sakan shopping ek..he3

ONE ZABA berkata...

setahun beberapa kali je ujie... kembangkan minda yang asyik terkurung atas gunung ni

azza_irah berkata...

wajah2 yg sangat ceria...hehee

ONE ZABA berkata...

dapat jalan-jalan..ceria la azza... kalau dapat mandi laut lagi la cerianya.

sonata anak kancil berkata...

Dulu2 kami pun gitu jugak...Lagi tak penuh troli...sekarang je dah pencen...

xiiinam751 berkata...

suka tengok muka anak cikgu yang baju biru tu. terutama masa tengah try bag dan masa tengah makan...kegigihan jelas tergambar di wajahnya.....gigih menyoping!he...he...

fq berkata...

comel2 betl anak2 nye eh...
ad mcm ayh dy x?

Yanmie berkata...

amboi...soping sakan...kocek rabak besar tak??..hehheee

ONE ZABA berkata...

kalau tak rabak..bukan la namanya shopin yanmie....ada le sebesar gua tempurung rabaknya

Tie berkata...

Oo...dah start menyopping...mesti dah ringan dompet tu, ekk.

Anak2 kecik lagi...Kalau gitu kena panggil kak tie je laa..hi hi.. Anak bongsu kak tie tahun 5, buka sekolah ni..

ONE ZABA berkata...

panggil apa pun boleh la ...asal sudi berkengkawan kak tie

marzalina berkata...

wahhh...sopping sakan eak???hehe

Pujangga Asmara berkata...

Hahaha...tukang tolak n tukang bayar tu abg la yer?hehe..

ONE ZABA berkata...

sapa lagi yg bertuah tu akuuuuu laaaaaaaaaa PA

noorlara berkata...

alahai cam berjanji le plak, kite sekeluarga pun ke TESCO tapi kat Pengkalan, Ipoh, Perak. Kununnye yg terbesar di Malaysia. kalau gi shopping ngan anak dare perati muke ayah dia semacam jek maklumlah kami ni kalau tempat shopping cenggitu kembang tangan macam onez cakap main capai jek mana tak kelabu muka tukang bayau! Sakan nampak cik hadek dan anak-anak tu berbelanja, sabau je le, melayan kehendak isteri dan anak-anak banyak pahalanye berlipat ganda adanya, kwang kwang kwang

ONE ZABA berkata...

ya la tu noorlara weh....nanti kami pegi Tesco kat pengkalan lak ... manalah tau boleh terserempak lak

eriey berkata...

wahh jln aje oneZ nii...ank2 pon udah besar..sonok..