Isnin, Disember 15

Langsai utang tag papa-itam

Ini kenyataan
Zaman kanak-kanak, zaman penuh dengan keceriaan
walaupun disebalik keceriaan ada ada cerita sebalik
Soalan nya...
Sila Publishkan dalam blog anda
Satu gambar anda pada zaman kanak-kanak
(umur lebih 7 ke 12 tahun)

Ada Berani ka Kawan....
aku berani...berani aku


Tu dia... pueh cari gamba lama ni.
Terpaksa balik kampung umah emak untuk cari gamba ni.
Mujur jumpa....
mujur nampak lagi wajah comey aku tu....
heee....heee
Aku bersama abang dan adik-adik pompuan aku.
Yang sorang lagi tu jiran.
Yang mana satu aku...teka la sendiri.

4 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

Tak dapat nak ngagak...yang tepi sekali kot, yang comey kecik tu!

Papa-Itam berkata...

aku setuju ngan sonata...yang tepi berseluar pendek...comey budak tu....apapun memang berani...syabas!!!!!

noorlara berkata...

one z ni tak abis abis suwuh teka, baikle yg encem macam kijang tu kot, hahahahha tak kenal maka tak cinta, jgn dah kenal lansung tak cinta udahhhh!

ONE ZABA berkata...

hantam saja la...yg pastinya aku adalah aku