Khamis, Disember 11

Dari mata turun ke hati



Do you know the relationship between two eyes..?

They blink together,

they move together,

they cry together,

they see things together and

they sleep together

BUT THEY NEVER SEE EACH OTHER..

that's what's friendship
.
.
.
.
.
.
.
.



But when a beautiful girl comes in front,
one eye goes blink and the other remains open...


Moral of the story :

Girls can break even the best of friendships.



6 ulasan:

noorlara berkata...

salam jumaat,
ooit ngate nampak, macamle lelaki tak pernah musnahkan sebuah persahabatan atau ikatan yg suci, ni nak kena belasah ni.....hahahhahahahha.......belasah jari yg taip sesuke ati tuuuu! yau bengkak sekujap.

Laaa raye kat Gepeng, dekat sgt ngan umah lara dalam 40 km je!

Papa-Itam berkata...

tak kisahlah saper yang musnahkan...yang penting hati seseorang itu....hati ayam ker hati lembu....

TERA berkata...

dr mne dtgnye lintah
dr swh turun ke padi
dr mne dtgnye cinta
dr mata turun ke hati...

hati jugak yg kene! nasib kau le hati weyy!!!

azza_irah berkata...

hekhekk...penuh makna...

noorlara berkata...

kat pengkalan le jalan nak ke Batu gajah tuuu

Miss Jaz berkata...

salam one z..he..he..memang camtu pon...lelaki ler terutamanya..sentiasa kalah ngan pompuan..goda skit,mulaler cair..he..he.kerana pompuan bleh bergaduh..bleh wt apa jer..tapi bukan sebab pompuan jer yg boleh memusnahkan persahabatan...byk lagi faktor lain..he..he..jgn mare...tul tak apa yg jue ckp?