Selasa, Disember 16

Bayaq pulak utang tag Miss Jazz's

Orang lain yang syiokk kawen...
aku pulak yg terkena badinya.

Ni semua angkara Jue si Miss Jazz's tu la.

Udah kena cari gamba kawen lak.

Mujur tak kena kawen....
Kalau kena.... heeee... heeee... syyyyy!!!!!!


Peraturannyer:
  1. Pada yang telah berkahwin,anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
  2. pada yang belum berkahwin plak, postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri...contohnyer perkahwinan X-kekasih ker,kawan baik ker,artis populer ker..tak kiralah,asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...
  3. jangan edit2 tau gambar2 tue..
  4. kalau banyak postkan gambar2 lagi baguih
  5. o.k tu jer,senangkan...then forwardkan ler tag nie pada 5 orang yg anda rasa patut diforwardkan..k,selamat menjawab tag...



Untuk menjawab tag kali nie, aku dengan segala
hormatnyer mempersilakan
kengkawan dekat
dalam blog aku ni yang belum kena tag sebegini
untuk meneruskan perjuangan ini.

Itupun kalau sudi le.... tak sudi tak pe.....
tak kena cukai punya

Selamat mencari gambar kawen.
Kepada yang belum kawen...
kawen le cepat-cepat...

besttttttttttttt kawen ni

5 ulasan:

TERA berkata...

yuhuuu... slmt pengantin lama, hehe. mcm pinang dbelah 2... smoga brkekaln hingga akhir hayat

azza_irah berkata...

ehekss..
org kena gak..duk selongkar album nih cari gamba kawen..hehe

rianafatiha berkata...

wah2.. pengantin....... hihik..

sonata anak kancil berkata...

Kwang~~~kwang~~~kwang...tak nak letak!!!nak tengok sendiri pun tak sanggup, TETAPI, itu semua sungguh bermakna dalam hidup ini.Semoga kita2 semua ni, insyaAllah sentiasa berbahagia hingga akhir hayat.(sonata dah "kawan-kahwin" ha ha ha...sejak 77, hu hu hu lama deh...kira sendiri berapa lama tu)

Miss Jaz berkata...

salam one z..thanks coz bersusah payah selongkar almari semata2 nk cari gambar tu..terharu plak rasanyer..wah ensem yer gambar dolu2....he..he..anyway terima kasih..