Rabu, Disember 17

Bayak utang tag lagi.....tera pulak

Hutang demi hutang aku langsaikan ....
habih bonus aku tahun ni.

Soalan 1:
Nyatakan destinasi terakhir anda pergi untuk merilekskan kepala otak dlm bulan November 08...jawapan wajib ada gambar posing maut...

Sepanjang november yg lalu aku tak ke mana-mana .
Ini je le gambo posing maut yang aku ada. Itupun cuma kat atas gunung ni jugak... Aku ngan kengkawan seperjuangan hadir meting LADAP bukan LAHAP ha... Abu LAHAP pun bukan tau.


Soalan 2:
Apakah pengalaman manis yang pernah terjadi dalam hidup anda....
wajib post gambar..


Bukan le kejadian dalam gambo ini yg manis... tapi apa yang berlaku sesudah itu yang manisnya.. heee...heeee.... pepaham leeee.

Soalan 3:
Apakah makanan kegemaran anda....gambar jugak...(saje mendera)

Sudah tentulah nasi ayam masakan isteri tersayang aku. Nyumm...nyummmm...hingga menjilat tulang.



Soalan 4:
Makanan yang anda paling tidak gemar.... nak juga gambar...

Hantam je semua....asal tak memudaratkan kesihatan



SOALAN 5:
Sila lanjutkan tag ni kepada 7 orang... Mereka yang bertuah ialah:

Tunggu dulu la.... tunggu malan tujuh likur tahun depan baru aku umumkan

3 ulasan:

TERA berkata...

tq sudi jwb tag wlau dlm keadaan ke'bz'an cuti2 mesia... have a nice trip, one Z!!

Papa-Itam berkata...

wawawa handsomenya orang tue yer...dan lagi possing separuh maut tu....hati2 kalu pasaran saham naik lepas ni....hahahaha

Pujangga Asmara berkata...

wah bang...isteri abg terer buat nasi ayam yer...sama mcm kakak ipar sy..sedap...waa.....