Selasa, Disember 23

Bayak Utang penutup tahun

Orang memberi kite menerima, orang bagi homework kite kena siapkan.
Kalau tak siap segan la kat sdr Jinggo... nanti dia kata lak kite ni malas nak buat homework.. tak gitu sdr Jinggo....heee..heee..soryyy..gurau je Harap-harap ini homework terakhir untuk tahun 2008. Homework daripada Chekgu Bani Hashim. Lama dah homework ni diberi..tapi baru ini ada kelapangan. Maaf zahir dan batin le Chekgu BH.

Hui...soklan cakap omputeh lak. Tak pa...UPSR pun boleh jawab dalam Bahasa Melayu... maka aku pun jawab cakap Melayu jugakla.

1. Do you think you're hot?

Hot... sudah semestinya la... kalau tak..
takkan la isteri aku tergoda kat aku.
Hati ni pun cepat "hot" jugak....
heee..heee spesis panas baran la tu.


2. Upload your five picture of you

dua udah la...diskaun ujung tahun


3. Why do you like that picture?

Teringin nak mengembalikan saiz pinggang
dan rambut aku ( yang baju putih tu la)
macam dalam gamba tu. Uhuu..uhuuuu..
lain betul sekarang ni....sudah tuka la tu!




4. When was the last time you ate pizza.

Lebih kurang 5 bulan nan lalu....
tak berapa minat pun makan pizza ni.


5. The last song you listen to?
Tak de last-last nya la.... sekarang ni pun tengah dengar lagu. Tu...klasik nasional tengah berkumandang mendendangkan
lagu-lagu lama
untuk orang lama macam aku ni.



6. What are you doing right now besides this?

Nonton la....


7. What name you prefer besides yours?
Tak da lain dah..pueh hati ngan nama yang ada.
Ejaan nama aku sekarang ni pun dah lain daripada orang lain.



8. People to tag:

Sapa pulak la aku nak bagi homework ni....nanti dulu la. "Biarlah rahsia" kata Datuk Siti.
1. Si Anu
2. Si Anu 3. Si Anu 4. Si Anu
5. Si Anu
6. Si Anu 7. Si Anu 8. Si Anu



9. Who is number one?

tak leh la bagitau...nanti dia tau pulak....tunggu tahun baru la.


10. Number three is having relationship with?
Setakat ni dia tu sebatang kara je kat situ.... Suka makan kuih batang buruk pulak tu... Kampung pulak kat Batang berjuntai. heee...heeee...


11. Say something about number five?
Hai... tak habis-habis ke.


12. How about number four?

ntah..tak berapa kenal...kenal di alam maya je...
muka pun tak pernah nampak



13. Who is number two?

Kalau bab-bab menghias diri ni..bagi je kat dia...lupa dunia.


Haa.... chekgu BH..pueh hati la harapnya ngan homework aku ni...
Selamat Tahun Baru Berganda buat semua


5 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

susah cakaplah, biasanya (bukan luarbiasa), majority (75%? - agak2 je)kalau nak balik macam asal2 dulu (masa muda belia),payah le....Janji kita sihat udah le...Saya pun gitu jugak...

Papa-Itam berkata...

hahahahahhaa nak pecah peyut aku dibuatnya....

Chekgu BaniHassim berkata...

mmg mude remaja...
stail rambut kembang dgn jeans ketat..
ahaks..

skg dimana semua itu?? apakah?? hahah..
bese la tuh...

Chekgu BaniHassim berkata...

satu lagik, sbb awak lambat buat homework saye ni, saye nk awak buat ear squat tanpa pakaian..

buat skg..lucutkan pakaian dulu...! haha...

ONE ZABA berkata...

tak boleh la BH...musim ujan ni..sejuk... kocut pulak nanti..heee.heee