Selasa, November 25

Tujuh dulang hantaran buat Puteri Minang

Tu dia.... serba tujuh...
tujuh dulang hantaran buat balasan hantaran
Puteri Minang, AzlinHashim.
Harap-harap pueh hati dengan hantaran aku ni.
Letih aku ngumpul duit nak sedia hantaran ni tau.

7 ciri wanita/lelaki idaman anda

Idaman semua lelaki... cantik di

Pandai memasak Menjaga kebersihan
Baik hati Tidak suka
Senang dibawa berjalan Ikal mayang


7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup


Huiii... tak boleh la bagitau.... takut kena tido kat luar.
Musim hujan pulak ni.

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati


Tak sabar nak jumpa.... malu sangat.... syiookk sangat
Bagitau org kampung.... rasa hensem je... rasa gagah je

Tak mau bagi lepas dah.

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

Pantai Sri 7... Telaga 7... Pulau 7... Batu 7... Tingkat 7....
Rumah no. 7... Bilik no. 7


7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda
hadiahkan pada pasangan anda



luv u so much.... moh chating.... masak la.. lapa ni


Tak payah susah-susah nak beli susu... jgn lama-lama termenung


Senang pegi pasar.... bangun tido terus mandi

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda


Musim-musim hujan ni takut la nak nyanyi... lain kali la

7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.

Sesapa yang ada 7 batang gigi... 7 batang jari... 7 helai rambut
sila buat tag ni

5 ulasan:

TERA berkata...

hiks3... lawak siot jwpn tag ni. gelak golek2 mujur xde org nmpk... rambut kuda tu... lucu!!!

CT Delima berkata...

hahahahaa...suka arr baca tag ni lain dr yg lain..mmg best..

ku tak sempurna berkata...

klakor tul... kih kih kih

Papa-Itam berkata...

lawak betul ni...papa lum baca lagi nie...nanti umie suruh dia baca...

azlin hashim berkata...

wakakaa... kreatif & Inovatif.. dah tak mcm TAg dah jd nyer.. haha..)

TQ..TQ.. siapkan..)