Sabtu, November 8

"TIRANA"....indah nama ini



Tepukkk...tepukkkk....tepukkkkkkkkkkk
Waaatchaaa.....anak-anak....abah dapat lagi.
Tapi bukan anugerah skrin 2008 la.
Terima kasih buat Tirana...

Aku cukup suka dengan panggilan TIRANA ni
sedap disebut...makna aku tak dpt lagi...puas dah aku cari.
Kalau ditakdirkan aku beroleh baby perempuan lagi...
ingin sahaja aku namakan baby itu dengan nama TIRANA.
Baby lelaki tak sesuai kut bagi nama TIRANA ni.

Hari ni nak berucap tak boleh la....
Dah dua hari kawasan perumahan aku ni tak berair...catuan daaaa
Mandi pun main siram-siram je.....asal basah udah.
Mujur dapat jugak gosok gigi...kalau tak...
tak boleh la aku bercakap dalam dua hari ni.
Tq..tqq.....tqqqqqqqqqqqq

11 ulasan:

Tirana berkata...

One,

Thank you..

TIRANA is a city of Albania. Dulu di satu social website, ramai kawan-kawan sangka saya dari Albania..speaking habis diorang semua dengan saya..tengok-tengok saya melayu jati dari Malaysia..hehehehe

Ala kesiannya..tak ada air..Kalau di kampung boleh mandi air perigi ye..

ONE ZABA berkata...

ha ah la tirana....letih angkut ayir dari lori JBA...turun naik tanggga tingkat 2...nak kua lutut rasanya.

tq tirana atas maklumat tu...
nama bandar rupanya...tapi memang sedap disebut nama tu

Dr.Araz berkata...

Salam....bang kalu dapat anak lelaki kasi nama Kancan Tirana. he..he.. tak tgk cite p.ramlee he... gurau je...

ONE ZABA berkata...

sinchan tirana pun ok pe...kalau goreng bunga kinchan tu...sakit perut lak kalau tak tahan

Papa-Itam berkata...

wahhhh...mandi tak nie...
kesiannya....anggaplah ianya satu senaman badan...apapun tahniah dapat penghargaan tu...

azza_irah berkata...

cikgu...smlm azza nak leave msg kat shoubox cikgu..ini yg kuar..
azza di banned..?..nape..

Your IP address 118.101.138.46 has been banned from this shoutbox.

Please try again later

ONE ZABA berkata...

entah la azza....saya pun tak tahu...saya tak pernah sekat atau menyekat sesiapapun masuk blog saya ni.

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

bucuk! bucuk!! hehe..

noorlara berkata...

Salam kenal dan pohon izin link blog ini
apalak tak bleh lalaki guna nama Tirana tu, tambah jek Muhammad kat depan jadi Muhammad Tirana, wah indah tuuu!

ONE ZABA berkata...

sapa pulak yg masuk umah aku ni...nak masuk umah dia tak boleh pulak..tak ada jalan..bagi la jalan noorlara wehhh

Chekgu BaniHassim berkata...

patutla ada BAU sket kat sini...heheh...