Sabtu, November 15

Terima kasih pucuk kaduk....


Dapat dua cenderahati hari ni. Kedua-duanya daripada sahabat istimewa.
Yang atas tu daripada Tera, tuan punya negeri tera-lepidop,
manakala yg di bawah ni pulak daripada
Dr. Araz, raja pemerintah negeri buluh lemang.


Terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan kepada mereka ni.
Lain kali bagi lagi.

5 ulasan:

TERA berkata...

salam ckgu one... cepatnye tempekkk...apepun thx sudi ambik gift

Dr.Araz berkata...

he...he...balik kg ek....
kesian wan Mat jadi penunggu kat tanah rata....

Chekgu BaniHassim berkata...

pucuk kaduk sedap buat sayur air kan cikgu wan???

noorlara berkata...

memangle seronok dapat hadiah apa lagi makan free ah, tapi saya yak suke pucuk kaduk sebab bau dia kuat sgt, suke pucuk janggus dan pucuk kari!

ONE ZABA berkata...

sekali je pernah makan pucuk kaduk ni...kat atas gunung ni tak de... yg ada pucuk dicita ulam mendatang je