Khamis, November 20

Teraaa...... homework dah siappppp!!!!!

Ingatkan cuti-cuti ni boleh la rehat-rehatkan jari.
Tak jugak rupa-rupanya. Ada jugak homework kena buat.

Tapi ok jugak... daripada lena atas meja...

baik aku siapkan homework ni.


Arahan:

** Snap work station and**


Ini la tempat aku berkubang setiap hari...termasuk sabtu dan ahad. Di sini lah aku menceroboh rumah-rumah kalian. Di sini juga aku mengenali kalian. Dan di sini lah aku mengucapkan salam pagi buat kalian setiap hari tanpa rasa jemu jika aku tidak outstation.
Naik leper dah kerusi yang aku duduk ni.

**then taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda**
**iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada**
**tengok contoh yang dibuat nih**
begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok
sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya
kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...
pass la pada sape2 yg berkenan di hati...

@LiYaNNuaR / azza / ras-adieza / zara
ezo / LepidopTera /ONEZABA

Bab-bab nak panjangkan tag ni le yang aku lemah.
Bukan nya aku malas...tapi tak mau nyusahkan kengkawan.
Tambahan pula aku tengok ramai dah kengkawan yang aku ada sudah membuat tag ini. Jadi , biarlah tag ini terencat..asalkan aku tak terencat akal.
Heee..heee... kesian gajah ni terencat belalainya.

3 ulasan:

TERA berkata...

yuhuuuuuuu... cayok2, well done!!! Awat gajah tu lagu tu... kesiannye, tuka muncung cipan ok kot...

Dr.Araz berkata...

Mane le ko dapat gajah kepala ikan luumba2...Creative2...
Tahniah...
Wow.........

azlin hashim berkata...

Ya Allah...!!! ini office ke mende nih..? Serabutnyer......hahaha!!! jgn marah cikgu ehhhhhhhh.... huhu