Rabu, November 5

"Specialnya aku" -


Hui... dapat award lagi aku hari ni. Kali ini daripada TERA pulak.
Patutlah dua tiga hari ni rasa gatal je tapak tangan kanan ni.
Tidur malam pun asyik ngigau ucap tima kasih je.

Kena berucap lagi la pulak....

Uhuuu...uhuuu.... saya rasa sungguh terharu menerima anugerah ini.
Kelu lidah saya nak berkata-kata.
Maaf...tak dapat teruskan...sedey.....
huwaaaaaaa :~(

11 ulasan:

Lepidoptera berkata...

thx sudi terima... you are special to me.

azza_irah berkata...

huwaaa....tetiba no komen..ehekkss..

ONE ZABA berkata...

no komen la..terharu....macam kat tv tu

azlanlin berkata...

waaa...caiyok la bro. Ko makin glamerr... caiyok.caiyok..

Papa-Itam berkata...

:( bila pulak la papa nak dapat award...terharu dah tergaru-garu...hahahaaa

Tirana berkata...

One,

masuk blog one ni, kalau tak tergelak..memang tak sah kata orang..hehehe...

ONE ZABA berkata...

aku adalah aku.....tiada aku melain aku

JINGGO berkata...

gitulah fitrah kta cgu kan - seronok kalau masih ada orang ingat....disebab saya tak reti dalam bab2 macam ni ( IT ) - pasal hutan.pacat dan kaumnya ok....saya pun nak katakan : saya hargai penglibatan cgu...dan saya suka tngk cerita dan gambar2 kat sini....

ONE ZABA berkata...

terima kasih jinggo....saya juga amat menghargai setiap persahabatan..dtg le ke cameron

Kaka berkata...

cpecial nih sukses ya

ezo berkata...

u're really special..

wiwit..

saya pun dapat jugak..
hehe..