Selasa, November 4

"Red Carpet"... kononnnn


Sungguh tak ku sangka.... merasa jugak aku jalan atas "Red Carpet"
Aku dianugerahkan oleh "Sis-Lin" tengah hari tadi.

Dapat anugerah ni ..kena la berucap sikit kan...alaa..macam kat TV tu la.

"Saya ingin mengucapkan tima kasih yang tak terhingga kepada kedua ibu bapa saya,
keluarga saya, insan yang mentejerumuskan saya dalam dunia blogwood ni ...Tera,
Acer dan Compaq saya , para peminat dan semua-semua la.
Sungguh banyak rintangan dan dugaan saya alami sejak terlibat dlm dunia blogwood ni termasuk dilanda ribut.
Hampir-hampir saya tumbang kena ribut tu.
Berkat kesabaran dan kesetiaan maka saya masih berdiri disini.

Tanpa sokongan anda semua...siapa la saya....makasihhhhhhh.
tepuukkkk....tepukkk...tepukkkkk.....

11 ulasan:

SiS-lin berkata...

tahniah sudi amik award ni...semmgnye YOU'RE AMAZING BLOGGER 2 ME...

ezo berkata...

tahniah...

tepukkk berjuta2 kali..

:D

azza_irah berkata...

waaa..
mana ucapan utk isteri...sebut keluarga je tak jd..kena sebut spesel utk isteri..tanpa dia anda tak tenang utk bdiri disini..hikss

ONE ZABA berkata...

baik puan....len kali saya sebut

Lepidoptera berkata...

ahaks, ye la ckgu one ni...

Papa-Itam berkata...

kalau macam sudi lah kira nya jadikan saya anak didik..maklum lah masih lagi bertatih...salam keakraban...

ONE ZABA berkata...

Ahlan wasahlan papa-itam...

Tirana berkata...

Hehehe..tergelak saya sorang-sorang baca ucapan OneZ.. Ada talent bagi ucapan...tepuk..tepuk..

azlin hashim berkata...

wakakaaa.... WELL DONE!

Dr.Araz berkata...

Sejak bila plak member aku ni pandai berangan jalan atas red karpet. Opss...karpet umah warna ape? Merah ek...

acu berkata...

tahniah....you memang popular!!!!!tepuk2....tepuk2....tepuk lagi