Ahad, November 2

Kena lagiiiiiiii!!!!!

Bangun pagi....mandi....buka laptop....hantar slm pagi kepada kengkawan...wuiii!!! Kena tag lagi aku ni....sahabat dari Penang lak mengetag aku...

Mula- mula jenguk tag nya... tak baca pun . Ah! Sikit je...kacang je nak buat ni....sambil-sambil bersiap-siap dengan Humaira nak ke pasar cari lauk dan sarapan utk pagi ni baru le baca.

Law & Order

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this

Laa... kena berposing lak. Kelam kabut cari kamera...pasang kaki..set kamera auto...

tit...tit...tit...tit...tit...tit...tit...tit...tit...klik...siap...ni la hasilnya

Ini la tempat aku bertapa mengadap kompi siang dan malam.
Line pun tumpang line wireless ofis aku je. Tengah pakaikan kasut anak aku, Humaira.
Humaira ni pantang sangat kalau aku bergerak... mesti nak ikut sama.
Biasanya kalau aku bangun tido, Humaira pun bangun jugak.
Bersiap-siap nak pasar beli lauk dan cari apa-apa yang boleh dikunyah untuk sarapan pagi ni.

Alamak...kena panjang kan pulak kepada 10 orang !!!
Sapa aku nak panjangkan benda ni....hmmm....aku ni bukannya ramai kawan sangat.

Yang pertama terbayang dalam fikiran aku ni mestilah
yang teristimewa.

Tera
Insan teristimewa yang banyak mengajar aku bab2 blog ni.
Insan yang sentiasa sudi menemani aku di kala aku suka atau duka.

Yang kedua hingga kesepuluh ni yang payah sikit.
Apabila aku belek-belek rakan-rakan yang ada, kebanyakanya telahpun di tag.
Aku cuba jugak la..mana la tau kut-kut diorang tu tak kena lagi.

Batara Guru
Dekat dgn aku je tempat dia bertugas.
Kami pernah bertugas di tempat yang sama.

Dr. Araz
Dekat jugak dgn aku..tapi sedang sambung belajar di UIA


Cuba try test sahabat-sahabat yang baru aku kenali ni
**Anis**
**Azlinhashim**
**Cik Cinta**
**Cikgu Su**
**Cikgu Mala**
**Puteri Ezza**
**Miss Jaz's**

Harap-harap semua sahabat ni setuju ....aminnnnn.

10 ulasan:

su berkata...

waaaaa... kene tag amik gambar ler pulok! camne nih! huhuhu...


akan ku usahankan! hehe

ONE ZABA berkata...

dah kena tu.. apa lagi....hekot je le...

ONE ZABA berkata...

dah kena????? laaa... hekot je le

azza_irah berkata...

sangat comel itu humaira..
maknanya putih kemerahan kan...kwn azza pun nama humaira..

mekaseh cikgu sb sgt sportingg..

ONE ZABA berkata...

nama penuhnya.. Aniqah Humaira... Lemah gemalai putih kemerahan... kann..kann ... joned kan

Lepidoptera berkata...

tera ditag lg... huhuhu

azlin hashim berkata...

alamak! cam kenal jek azlin hashim tue, wakakak... cam ne nak buat ek? nnt lah den torai...

Lepidoptera berkata...

dh jwb ha, klu ade lg peram dulu lama2 smpai hbs krsus ke

ezo berkata...

wuhuu..

nasib tak kena tag..

hehe..

tapi dah kena tag yang sama dari rakan bloggers yang lain..

aiyak... :D

ONE ZABA berkata...

pakai name tag je la...