Rabu, November 12

Cek Lalaaaa....gift dah tempekkkk


Awassss!!!!
Kalau nak baca ni kena baca kuat-kuat...kena ikut stail Cek Lala cakap.
Hepppp!!!....Haaa... sapa tak baca kuat-kuat...baik pi balik umah.

Ni....kalau hangpa nak tau....
Gift daripada Cek Lala manis....berapa manis ...aku tak tau la.
Tak pernah jumpak lagi. Tapi aku rasa memang manis la.
Lucu pun ada jugak Cek Lala ni.
Bila laung kat shout box aku....mesti jerit kuat-kuat.
Cakap pun macam orang kena demam semboyan...main jerkah je.

Walau apapun....trima kasih la Cek Lala...
Tak sangka no.....sudi gak bagi gift.
Len kali aku bagi strawberi kat Cek Lala.
Seronok kenal ngan Cek Lala ni.

1 ulasan:

::CeK LaLa:: berkata...

hak hak hak!
mcm betul jerk stetmen cikgu tuh!!
newayy!! thx taw tempeks tempeks!!
jgn ngigau cek lala dh la yerrr!!!

hahahahahahha!!