Jumaat, November 21

Antara hujan dan kesepian

Cuti sekolah datang lagi.... panjang pulak tu.
Bagi pak guru dan mak guru seronoh la cuti-cuti ni.
Bagi yang tak cuti macam aku ni... fuhhh..teramat la sepinya.
Semua kengkawan pakat balik kampung...
tinggal aku yang kena jaga flat..... saja tak mau cuti.
Hujan pulak mencurah-curah tiap hari.
Duduk dalam rumah je la petang-petang.
Mujurlah ada utang yang perlu dibayar ni ha...
Terima kasih lah pada ezo yang bagi aku berhutang ni.

Three Things


Three Things That Scare Me:
3 perkara yang menakutkan aku... kita cakap bab duniawi je le yerk.
1. Mesin fax berdering.... alamat kena pegi samada meting atau kursus

2. Kengkawan menyepi diri.... tak de kawan la jawabnya

3. Kena tag..... alahai...pueh mikir.


Three People Who Make Me Laugh:
1.bush 2. spiderman 3. kanak-kanak


Three Things I love:

.....
1. bina perut... 2. buat peta.... 3. melalak...

Three Things I Hate:

1. repair kereta 2. tunggu teksi/bas 3. berjemur

Three Things I Don't Understand:

1. ikan tak berambut... 2. haiwan tak buat album
3. kita rasa bosan..


Three Things I'm Doing Right Now:


1. ngadap benda alah ni la... 2. makan nugget jejari..
3. cuci molot ngan tembikai...


Three Things I Want To Do Before I Die:
(bab-bab ini insaf la terus)
1. semua perbuatan yang baik
2. cakap perkara yang baik-baik belaka

3. tengok benda-benda yang elok


Three things I can do:


1. sudah tentu la mamam... 2. tido la best tempat sejuk ni...
3. heee..heeee.....


Three Ways To Describe My Personality:

segan lah nak cakap.... nilai sendiri la.

Three Things I Can't Do:

1. cabut bulu hidung.... sakit la. 2. berenang....
atas gunung ni tak ada tempat nak berenang.

3. tanam sayur...
duduk flat bukan ada tanah.


Three Person I Tag

nobody.... utang tag banyak lagi ni.


8 ulasan:

Tirana berkata...

Hehehe.. tergelak baca jawapan One ni..siap dengan grafik lagi..bersungguh2 bayar hutang nampaknya...

ONE ZABA berkata...

takut dapat surat merah... bunga pun bertambah

TERA berkata...

mak aii... unsur 18sx pun ade tuh

Chekgu BaniHassim berkata...

aloloh...siannya...
nnti bulih la balik kpg...
cuti kan lame...
bwk2 la turun ke bumi..
dok lame sgt kat kayangan tu pun bukan ade sape pon..

ONE ZABA berkata...

dok atas sedap BH... nyaman... tenang... segar

azlin hashim berkata...

Ni kan, Tag paling best dan cantik lin pernah tgk.. Siap ada grafik lg.. hutang TAg lin jgn lupa byr eh.hehe

ONE ZABA berkata...

tunggguuuuuuuuu laaaaaaa... nanti den bayar laaaaaaaa..... uhuukkk..uhkkk... sakit tekak jerit

azlin hashim berkata...

tu lahhhhhhhhhh..... jerit lgggggggg... saper suruh?????? kan dah sakit tekak...!!!

Ya Allah, budak kecik tuh dr hari tuh lg makan tembikai tak habis2.. tahun bila nak habis tuh?