Jumaat, November 7

Alam maya kepada alam nyata

Ada pernah sekali sebelum ni... empunya rumah "azza-irah ...sedetikhati"
memberi satu komen di salah satu ruang post aku.
Begini bunyinya....
"kita ditakdirkan bertemu di alam maya... hehee.."
Haaa...haaa....takdir tu sudah berubah.
Kami dah bertemu di alam nyata.
Betapa sempitnye dunia ni....
Seronok dapat berjumpa kengkawan blog ni.
Walaupun hanya seketika tapi amat bermakna buat aku sefamili.
Terima kasih kerana sudi dtg dan terima kasih kerana sudi bertemu dengan kami.
Lain kali datanglah lagi....bawak famili.

15 ulasan:

azlanlin berkata...

Tahniah bro...dapat juga realitikan yang fantasi..errrmmmm!

azza_irah berkata...

adehhh...
takmo salahkan diri sndiri..nak salahkan baju gak sb azza nmpak berisi..hahaa..
segan nya cikgu..

apa pun..terima kasih atas pertemuan itu..
wl seketika..cukup bmakna..

azlanlin berkata...

To Azza:

Rasanya salah cameraman kut..hahahah

azza_irah berkata...

To cikgu azlan..
cameraman tu cikgu one..digitao SLR...salah baju gakkk...

realitikan yg fantasi..?
utk org di kluang..no more...

ezo berkata...

wa...

bestnya dapat jumpe blogger lain..

itulah, kalau dah jodoh tak kan ke mana...

jodoh? hehehe

ONE ZABA berkata...

salah cuaca kut.... kejap hujan... kejap panas... kengkadang berkabus.....

acu berkata...

bile kite sume nak jupe ni?????

Lepidoptera berkata...

sampai jugak sahabat kite tu ye... nnt dtg mlk plak ye

azza_irah berkata...

kl g melaka sure azza call cikgu tera...

ONE ZABA berkata...

dont worry..be happy..saya dah kuruskan sikit gamba tu

su berkata...

sronoknye ke cameron highland...huhu

Papa-Itam berkata...

kecil sungguh dunia ni...
apa pun taniah utk satu pertemuan

cameron highland...tahun lepas ikut isteri buat lawatan sambil belajar utk satu projet...

Lepidoptera berkata...

sekali pandang mcm adik beradik je azza ngan wife ckgu one tu kan... iras2

ONE ZABA berkata...

seiras...tapi tak serupa.
yang pasti nya ada rupa.

hantam saja...
teraa bila lak nak dtg lagi...
boleh ganti baru bantal strawberi

azza_irah berkata...

kak tera..
tak serupa...
isteri cikgu one mmg comeii..
ayu je..
pandai pilih ek cikgu..
hehee..
jaga molek2 cikgu..mg kekal sepanjang hayat...