Selasa, Oktober 21

"Permata buat isteriku"

Heee..heee.... tak le mahal mana permata buat isteriku ini.
Jangan melatah pulak. Aku baru beli peti sejuk baru sebenarnya.
Peti sejuk yang lama dah rosak.
Dah tak boleh nak membeku.
Payah le nak simpan lauk mentah.
Sejak Mac dulu peti tu dah rosak.

Petang tadi le baru berkesempatan beli yang baru.
Ini le rupanya peti sejuk kami yang baru.
Suka kemain anak-anak aku dapat peti sejuk baru tu.
Siap beli aiskrim lagi.

Bagi aku peti sejuk ni lebih berharga daripada permata
Tak payah le aku asyik ke pasar je.
Heee... heee.. itu yang lebihnya.

5 ulasan:

Lepidoptera berkata...

perghh.. kata kecik, tuan rmh pun muek masuk tu.

azza_irah berkata...

rasa cam nak tukar peti ais gak la...ehehhh...

ONE ZABA berkata...

kira kecik la tu...ade bosa lagi... tak muat dapur lak kang

Tirana berkata...

Besarnya permata untuk isteri..hehehe.. Tentu isteri semakin sayang...

SiS-lin berkata...

wow beso tu peti,leh masuk mcm2 tu,klu gigi sakit dok dlm tu pun best agknye kan...