Ahad, Oktober 26

"Mencari damai di hati"


Inilah aktiviti kami pabila cuti. Jalan-jalan cari makan bukak minda.
Tak la rasa terkurung saja atas gunung tu. Kena pulak time cuti sekolah...
rasa rimas dok atas nun... nak bergerak pun payah.
Pelancong ramai yak amat.

Tempat pertama di tuju, TESCO la... cari barang keperluan dapur.
Kaum kerabat ramai nak dtg melancong. Kena la sedia apa yang patut.
Sesambil tu boleh la cari keperluan famili.

Tempat kedua yang wajib diambil kedatangan.. tak lain tak bukan KFC.
Wajib hadir... kalau tak, ada la yang muka macam tapir masuk longkang.
Muka tak pueh hati. Abah jugak yang rabak.
Tu belek-belek baju nampaknya... Raya Haji pulak... hai, rabak lagi la..

8 ulasan:

ezo berkata...

macam mana ek rupa tapir masuk longkang?
mesti sedih je muka...
macam tapir mati laki..hehe..

ONE ZABA berkata...

nak tau macam mana rupanya... dok la dlm longkang tengok.. heee..heee

Tirana berkata...

Ala..sekali sekala belanja orang-orang yang tersayang, tak kan rabak kot..hehehe

Miss Jaz berkata...

salam one-z,biasa la tue...dulu sebelum jue kerjapun semuanya mintak kat abah..dah memsng abah tugasnya kena sara keluarga tak gitu...tapi sebagai manusia biasa kekadang tue kita merungut gak kan..he..he..he..skang bila dah keja baru tau susahnyer nak dapatkan duit!!!k,enjoy ur holiday!!

azza_irah berkata...

ala..sesekali rabak..eheheh..
bagus kuar jalan2 sbnrnya..minda terbuka..anak2 jd aktif..

sy baru balik dr padang besar n gua kelam..nnti sy postkan entry psl ni..

anntaj berkata...

hai..
takper sesekali rabak untuk insan yang tersayang...
kan??
SELAMAT HARI RAYA...

azlin hashim berkata...

Salam singgah kembali.. slmt hari raya haji lah pulak ek.. raya pose dah habis...

Lepidoptera berkata...

ni la antara suami trbaik dunia yg sanggup rabak utk anak dn isteri... betuah le wey. (tera rabak utk diri sndiri... hehe)