Sabtu, Oktober 25

"Amaran keras"

Sesiapa yang tak tahan...di larang baca.
Tapi kalau nak baca jugak..bacalah.
Kalau termuntah tu tanggung sendiri le.

Cuba teka apa dalam bekas penapis tu.
Inilah menu kegemaran kami.
Pantang jumpa mesti beli. Orang lain pakat lari je tengok anak-anak aku main ngan benda ni.
Masakannya.. samada goreng berlada atau sup.
Buat kuah laksa pun best jugak.
Kalau ada menu ni... fuhhh... main ratah je...
tak makan nasi pun tak pe.
Tau ke apa tu... itu lah belut.... bestttt.
Sengaja aku tunjuk yang dah siap disiang.
Kalau tunjuk sekor-sekor kang.... tak tau la akibatnya.

11 ulasan:

azza_irah berkata...

aduiiii..
nyesal baca n tengokk..
yakssss...
sure teringat2 pasnih...adehh..

ONE ZABA berkata...

cuba la rasa...sedappppp woooo

mountdweller berkata...

Saya hanya makan sup, paprik dan goreng. Tetapi kena potong pendek-pendek dan orang lain tolong siangkan.

Dr.Araz berkata...

wow...
Lama dah aku tak makan lauk ni. Mana dapat bang.

Daddy Cool berkata...

Kalau buat laksa yang terbaik tuh!

SiS-lin berkata...

eeee...msti lin larikkk dulu tuh....

ezo berkata...

belut?

tak pernah makan lagi..
huhu

ingatkan sotong hangus tadi..
hehe

Lepidoptera berkata...

sekali pndang mcm torong celur, 2 kali pndang br joleh dek mato ni ha... tk trtolan den ngan bondo nih.

ONE ZABA berkata...

eeeleeehhhh.... kononnnn

su berkata...

penah rase...tu pon pas kene tipu!

sedap gak! hikhik!

kalo suruh rase lagik...xmo dahhh!

hahaha!

Qiuty Girl berkata...

fu-yohh..extreme ah ckgu..Kalo dibuat laksa dah lama saya x tehingin nak makan laksa!!!Eww...Kalo adibah tgk dah lama pengsan...Hahahaha...