Rabu, Ogos 13

Aku & mereka


Aku dan rakan-rakan sekerja seluruh negeri Pahang.

16 ulasan:

Soca Biru berkata...

hero sumer, heroin xde ke?

ONE ZABA berkata...

heroin simpan dalam hati...

Lepidoptera berkata...

perghhh... otai2 yg bnyk pngalaman nih, slmt maju jaya!

ONE ZABA berkata...

hepppp....

Lepidoptera berkata...

baru aku perasan, tuan punye bdn dh tukar imej...

ONE ZABA berkata...

perasaan itu memang benar....

Soca Biru berkata...

ramai2 tu ade yg bujang tk?? hehe

ONE ZABA berkata...

tak de...tapi bujang dua ade le...hee..heee..aku pong...

Soca Biru berkata...

blh le gi meminang gitu...

ONE ZABA berkata...

pinang la aku...sudi je aku ni..buah pinang wat hantaran pun dah kire lulus syarat..

Soca Biru berkata...

lamardia

ONE ZABA berkata...

aku terima....sah....

Soca Biru berkata...

nikah ke meminang ni?? len mcm je..

ONE ZABA berkata...

kire jadi je le...

Soca Biru berkata...

jadiii..... jgn tk jadi

ONE ZABA berkata...

jadi jadi jadi