Ahad, Julai 20

NUR MAISARAH

Maisarah ni dilahirkan pada 27 April 2002, setahun lepas Dhia....kes terbabas le ni....he..hee....hee..tak boleh tahan... Keluar ke dunia pada jam 5:20 pagi hari Sabtu di sepital Tanah Rata jugak. Comel...rambut perang....muka merah kemerahan...macam anak omputih.


Sejak Sarah ujud, aku terpaksa menjaga Dhia yang baru berumur setahun 2 bulan. Tu yg Dhia jadi anak abah...berkopit ngan abah siang malam...sampai sekarang pun kalau dapat , nak tido bawah ketiak abah jugak. Sarah pulak jadi anak omak. Aku nak berkopit ngan omak tak boleh...jeles la tu.

Disebabkan Sarah ngan Dhia lahir selang setahun, mereka berdua ni agak rapat...macam kembar....ke mana pergi berdua tapi kalau bergaduh hebat jugak.

Kini kedua-duanya dah bersekolah...dah semakin tua le tu.

Tiada ulasan: