Isnin, Julai 28

Hari Keluarga di Pulau Pangkor

Sabtu dan Ahad baru ni aku sekeluarga mengikuti Hari Keluarga Prasekolah Maisarah ke Pulau Pangkor. Bermalam di sana semalam saja. Merasa jugalah anak-anak aku naik feri meredah Selat Melaka. Bukan main seronok lagi anak-anak aku tu naik feri dengan mandi laut.

Ini aktiviti menghias anak-anak. Macam-macam rupa jadinya. Nampak sangat mak ngan apaknya tak pandai menghias anak. Mandi laut aje lebihnya...sampai kecut-kecut semuanya. Yang jadi masin pun ade jugak.


Sambil-sambil tu sempat jugaklah membeli-belah. Beli baju anak-anak. Mak ngan apaknya ada jugak. Teringin jugak nak hadiahkan baju ade cap "Pangkor" sebagai cenderahati buat kengkawan yang istimewa...tapi bimbang pulak tak sudi terima... lain kali aje le.
Balik rumah hari pun dah malam. Besok nak pegi kursus kat Kuantan pulak....fuhhh...letih usah cakaplah. Nak pengsan rasanya.

5 ulasan:

Soca Biru berkata...

best...

ONE ZABA berkata...

lotihhhh....

Soca Biru berkata...

lotih tp seronok...

Lepidoptera berkata...

bile la aku dpt peluang nk gi pangkor lg, last aku pegi masa tunang... lama tuuuuu!

ONE ZABA berkata...

tunang la lagi sekali...boleh le pegi kut... heee..heee