Khamis, Jun 19

Tak jumpe buah betik pun..

Udah lame aku tak masukkan perabot baru kat umah aku ni. Perabot baru tak ade...masuk perabot lame le. Boleh jugak buat kenangan dan tatapan kengkawan dokek ngan kengkawan jauh.

Ini mase aku pegi kursus suntingan video kat Pulau Tioman. Ponin gak naik feri tu. Tapi tak lah sampai memabuk. Seminggu aku dok kat situ. Best tempat ni rupenye. Orang kata kat sini banyak ladang betik....entah.. sebiji betik pun aku tak nampak. Aku salah port kut... atau takde rezeki nak tengok buah betik. Bab paling best kat sini nyelam le. Air jernih kemain... nampak banyak ikan....ikan duyung tak de pulak. Nak jugak bawak bawak balik sekorang ...seekor atau seorang...ntah.

6 ulasan:

Lepidoptera berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ONE ZABA berkata...

memang gitu la... kepalo lain yg nyolam tu

Lepidoptera berkata...

uiks, lomeh le

ONE ZABA berkata...

takk...kolam kocik jo

Soca Biru berkata...

ampeh... kolam pareh dado itik le tu

ONE ZABA berkata...

bukan la...pareh lago dado jo