Sabtu, Jun 7

Cuti...ape lagi. ..jejalan le


Cuti kali ni dapat juge le mandi kat laut...bebudak tu memang pantang sangat le jumpa laut...tak dan tuka baju le jawabnye...terjun terus...jadi memerang le. Tak de rancanganpun nak mandi laut. Asalnye cuma pegi rumah kawan kat Bruas ade majlis tahlil. Lalu nak balik tu nampak lak signboard ke "Lumut"...ntah macamane tangan tu pulas je stering terus tuju Lumut... terus lajak ke Teluk Batik.


Lepas mandi teringin lak nak naik kereta kuda. ...nak pegi ke sinun jumpa sahabat. Tapi bila tengok kuda tu kesian lak. Nak jalan pun dah tak larat kuda tu...penat sangat kut...sampai terjulur-julur le anunye...mesti nak buang air pun tak sempat tu...tuan punya kuda tu mesti dok kira nak untung je. Tak jadi le naik kereta kuda tu...lucu pun ade tengok hak terjulur tu. Pegi jejalan le.

Tiada ulasan: